Direktlänk till inlägg 19 november 2008

HATA

Av Becca - 19 november 2008 21:53

Hata människor som inte ser ett förhållande som något viktigt och speciellt. Varför vara tillsammans om man ändå vill genuint hålla på med andra?


BLÄ för alla som är så!


Jag vet att jag hej villt med mina vänner Mätild, Sänni och Ämanda, på skolan, DAGLIGEN pratar om Jah Cure och skämtar om Carlingskillar MEN notera: detta är trotts allt bara skämt, även om vi can get abit carried away. Men jag har min man, jag älskar honom. Jag skulle aldrig ens fundera på tanken att slänga bort vad vi har för ett strul på en fest eller en engångsföreteelse i sovrummet.


NEJ! absolut inte, och jag skulle heller aldrig vilja att vi döpte om vårat förhållande till: ett öppet förhållande.


? OM man är kär, varför vill man då hålla på med andra? Den man nu är "kär" i, räcker inte den personen?


Känner man helt allvarligt att man behöver en tredje person i sitt förhållande, då är det något som är fel, då ska man inte kalla det man har med sin partner för äkta kärlek. Ni kanske vill att det är det, men vänner, det vet alla vettiga att det inte är.


Jag håller mig till min älskling, och jag vet att i grund och botten kan inte Jah Cure vara min dröm man, jag känner honom ej förstår ni. Men min fina man känner jag, jag älskar honom, jag är attraherad av honom, vi har något speciellt.


Och alla dom som inte känner sig nöjd med sin partner borde kanske tänka över sitt förhållande. Gör hellre slut än att vara otrogen. Det är min åsikt iaf.


Hatar OTROHET!





 
 
Folks

Folks

19 november 2008 22:44

Jag håller med dig till 100% (och lite till). Är man riktigt kär så håller man sig till den där personen, och springer inte iväg och strular med någon annan för att sedan kunna komma tillbaka till den där människan och tro att det inte påverkat någonting.

Hej förresten xD

http://folks.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 6 april 2009 21:57

Nu har jag skaffat en annan blogg. En blogg som ersätter denna. För hur länge? ja det får vi se haha.   Känner jag mig själv rätt så återvänder jag snart till bloggagratis. Men nu ska ni kolla in min nya blogg där jag skriver om allt och alla, som v...

Hej

Av Becca - 6 april 2009 21:20

Just nu irriterar jag mig på att min mor inte vill sluta sura. Hon klampar in i mitt rum när jag pluggar och kräver att få datorn för att min syster hade sett något roligt på internet... URSÄKTA men jag är pisstrött, förkyld, har ont i kroppen OCH ha...

Av Becca - 5 april 2009 23:20

Kan jag sluta sitta uppe klockan 23.20 när jag ska upp tidigt imorgon!? vah? MM... jag sitter och lyssnar på The Kooks, dom är bra!   Måste tvinga mig själv i säng nu. ett andra och sista GODNATT! ...

Av Becca - 5 april 2009 22:23

GOTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Jag hatar personligen att läsa sammanfattningar av folks liv, ja ni vet när någon skriver ett inlägg om vad dom gjort i veckan. Men jag är även mycket väl ...

Av Becca - 3 april 2009 17:50

Livet är jobbigt, hårt, svårt och piss, men jag lever på ändå.       ...

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards