Alla inlägg den 24 november 2008

Av Becca - 24 november 2008 21:09

Idag hade vi spindag på skolan, lyssnade på alla treor som varit på apu. Ganska kul men också sjukt uttråkande när folk pratar som om ämnet var det tråkigaste i världen...


Men men man måste börja planera for real nu inför våran APU. Gudars, lite läskigt lät det där med att vänta 12 timmar på Bankoks flygplats i väntan på flyget vidare... Nja helst inte själv iaf. Hej och hå och sedan är man kidnappad och bortförd. :S


Något som livade upp min dag MYCKET MYCKET var min underbara man. Han kom och kramade Rebecca och höll henne varm i vinter vädret. Vi åt hemmabakad pizza och gosade. Min Pälsk, världens gosigaste man. Och världens finaste man (L)


Jag säger som Sara säger om Sergio, det är så svårt att förklara vad man känner för denna personen i ord. Men man försöker, dock lyckas det inte haha.


Min kärlek flödar då för Joao och inte någon annan om det kunde misstas XD.


Men ja, det finns hur mycket kärlek som helst i mitt hjärta för denna man, puss på honom <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards