Alla inlägg den 4 november 2008

Av Becca - 4 november 2008 22:15

Ja jag skriver ett till inlägg om min man. Men åh ni förstår inte!!!

Idag återsåg jag honom efter en liten bedrövad helg. Jag har aldrig varit lyckligare. Jag bara leer när jag ser honom. Det är så, hela jag blir bara så glad och så gosig.


Han är den bästa som finns i hela världen, min Joao Mabiala, mi amor <3


Med detta inlägg säger jag godnatt.


Godnatt <3

Av Becca - 4 november 2008 19:32

I won the battle of the shoeshopping!!!!!


Rebecca är lycklig, HON fick sina skor :) si si, pero inte dom med klack, Mätild, men dom andra stövlarna.


Jag är glad, tack att jag slipper skit kängorna! och nu kan jag ju spendilura lite pengar på ett till par skor, eftersom jag så generöst fick detta par av min mamma!


TACK!!!!

Av Becca - 4 november 2008 15:53

 Missnöjd RebiZ med torra läppar!


Jag har just kommit hem från en "provasko"runda på stan med Mätild. Arg och frustrerad över att mina päron, bestående av Mr doktor Olaussen 60 år och mamma Siv 50 år ( ja jag är sladdis) har helt enkelt bestämt sig för att: i år ska du ha ordentliga vinterskor...


Och får mina päron bestämma betyder det bergsbestigar kängor.


MEN SNÄLLA!!!! har dom aldrig varit unga eller? INTE fan sätter jag på mig ett par skor jag inte själv tycker om och strosar runt med dom på STAN!


ÅH, RebiZ får damp.

SÅ vad gör man i dessa omständigheter?


Jag vet att mina päron skulle kunna lägga ut hur mycket pengar som helst om det handlade om kängor som dom tyckte var bra, men när dom inte samtycker då blir det inga skor.


ARG RebiZ ARG. JO en arg Rebecca skrev en A4 uppsatts via sms till min kära storasyster :) nu väntar jag spännt på svar och hoppas att min 28 åriga medkompanjon förstår mitt problem och tar min sida i striden. För nu jävlar, NU JÄVLAR är det KRIG!!!


RebiZ singning out!

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards