Alla inlägg under juli 2008

Hej

Av Becca - 29 juli 2008 00:40

:) idag har jag faktiskt haft en rätt underbar dag :D bortsett från att jag klev upp kloockan nio för att städa min garberob XD jag gjorde det bara för att mamma inte skulle tjata och för att jag skulle kunna spendera resten av min dag till något annat.


Jag gick nämligen på stan med min pälsk, ( aka Johannes ;D ) där vimmlade vi runt på affärer och shoppade loss på rean :D RebiZ köpte två shorts :D ett par vit och karamellfärgad prickiga från HM och ett par snygga jeans shorts från cubus :D sedan köptes även ett vitt linne :) Min pälsk köpte en SNYGG t-shirt och ett par snygga byxor... :) jag gillade hans klädval mycket väl :D


Sedan efter middagen kom Sanni till mig, jag krävde lösgodis och Sanni hade inget val än att troget följa med till konsum och köpa XD Sedan såg vi film, Kärlek och Fördom, (med Aishwayra Rai på bilden) och pratade om livet :) mycket mysigt :D


Tänk att det är på lördag vi åker :D till GREKLAND :D WIEEEEEEEEEEEEEEEEE!


Nu ska jag iaf säga godnatt och krama min gosiga kudde :) <3

Av Becca - 27 juli 2008 20:59

:D här sitter jag och njuter, japp jag njuter. Jag dricker mitt gröna te med en citron bit i, och jag diggar. Jag lyssnar nämligen på musik. UNDERBAR musik :D åååh den gör mig så glad :D


Reggeaton såklart :D vad gör man när man bara inte kan sluta digga, jag vet inte. Jag är kääääär i Reggeaton, jag vet inte vad jag ska ta mig till.


Jag måste bara få förpesta världen, sundsvall och mina grannar med mina moves när jag hör musiken. Jag kan inte rå för det. Förlåt snälla söta killen på 25+ som brukar borsta tänderna med bar överkropp och har toalett fönstret mitt emot mitt sovrums fönster, förlåt om du sätter tandborsten i halsen när du ser mit försöka röra mig till musiken, förlåt mamma som konstant måste höra Daddy Yankee, Wisin y Yandel och Don Omar från mitt rum... förlåt ;) men jag kan inte sluta!


så en liten underbar låt att lyssna på... varsegod!

http://www.youtube.com/watch?v=qxSEziGEd2U&feature=related

Av Becca - 27 juli 2008 17:29

:D hej idag är rebiZ glad :)


Kanske för att hon fick en mjukglass med chokladsås precis när hon behövde den :) den var god!


Jag var nämligen på stan idag med Annis :) vi solade och shoppade och tog emot blickar :P Annis ;)


Jag sitter nu i min nya bikini :D den är röd och fin, tänkte att man måste ju passa på nu när det är rea :) plus att man måste vara snygg i grekland ... ;)


För att fylla ut inlägget nämner jag att jag besökte simon igår kväll :) , där fanns Anna, Agnes och hennes kompis som också hette Anna XD, Adrian, Nils, Niklas och Simon såklart :P


Jo men vi hade rätt trevligt :) umgicks, promenerade, bad+bastu, fast det var jag inte jag så delaktig i XD


Aja nu ska jag göra nått vettigt :P

Av Becca - 26 juli 2008 11:58

Hej och hå, här sitter man då klockan 12.00 på en lördags morgon? förmiddag? Jo nått liknande. Min älskling har vandrat ifrån mig och ska åka och jobba :'(


Jag HATAR när älskling sover hos mig, och sedan ska han upp och jobba :(

man vill gråta :( man vill ju inte ställa klockan och gå upp och behöva vinka av honom, man vill att han ska stanna och sova ut och sedan vakna och äta en gosig frukost med en.


JOBBIGT :(:(:(


En annan sak som också är jobbigt är att ungefär alla människor som jag känner att jag behöver umgås med inte existerar längre i sundsvall, nejdå dom existerar i båstad och polen :) tummen upp för dom :)


Och det som är mest jobbigt denna dag är att inte ha något att göra. :( jag måste göra nått KUUUUL idag! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! hih.... nej jag måste gå och sola på balkongen nu tror jag :P


ah det blir nog bra :) så får vi se vad som händer sedan :) hihi


hare bra <3

Av Becca - 21 juli 2008 22:38


Min älskling är sjuk :( och jag tycker synd om honom :( och jag saknar honom jättemycket trotts att han sov hos mig i fredags.


Det är så tur att jag har dig ändå älskling :) jag älskar dig bara mer och merför varje dag som går och jag är så glad att du finns där för mig. Du är det bästa som finns i hela världen och INGEN kan göra mig så lycklig som du gör mig. Jag vet inte hur du kom in i mitt liv, du kom från ingenstans, du bara dök upp där en mörk vinter eftermiddag mitt i stan, du såg mig och jag såg dig. Och nu över ett halvår senare så har vi snart varit tillsammans i sju månader.


Johannes Mabiala, Joao Mabiala, Juan Mabiala, vad du än föredrar att kalla dig ;) du är det bästa som finns och jag älskar dig så otroligt mycket :)


Puss på dig och krya på dig älskling <3

Av Becca - 21 juli 2008 22:24

Säger jag till mig själv :D glädjen är på topp och jag känner mig hemma igen :) Bloggagratis är bäst trotts allt :)


På sissta tiden har allt möjligt hänt, jag har slutat jobba och det betyder SEMESTER :D jag har vare mycket på bio och njuter så mycket av ledigheten som det går när man är förkyld :( snyft.


Idag hade jag en ganska lugn dag, det var dropp in på norrlidsgatan hos Rebecca :) Lisl ringde och förklarade att hon var påväg hem till mig efter att ha suttit och väntat på tågstationen i en halvtimma på sitt resesällskap som ska ta henne till polen :) Men eftersom ingen kom och joinade henne på stationen tog hon sig tid och ringde och kollade vart alla var, då fick hon reda på att det var ju inte idag hon skulle åka, utan imorrn :D hahhahahahXD flumm lisl XD :D Men henne fick jag sällskap av och sedan kom även Sanni :D vi diskuterade livet över en kopp te och kakor och sedan såg vi en gossmysssfeelgoodfilm med Hilary Duff i huvudrollen :) haha den var rätt mys ändå :)


Jo men som sagt är jag tillbaka :) och tur är väl det :) tjing tjing <3






Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards