Alla inlägg under maj 2008

Av Becca - 29 maj 2008 19:50

Jahaaaa, är Rebecca pigg??


ja ja ja jajajajjajajajja, NEJ.


Vi har då haft utedag på sidsjön idag... Jag packade så klart på mej ett par jeans och tygskor eftersom jag tänkte att man kan ju inte klaffsa runt i sandaler och leggings när man ska trava runt i naturen... BIG BIG MISTAKE.


Det blev sjuuukt varmt i mina jeans och tygskor, MED svarta strumpor i :O amagaaaaaad. Istället för att sola både benen och armar plus ansikte, så solades bara armar, och lite ansikte, men dock inte mycket pga att jag hade smink på mej (Y) BRA :D...


I alla fall så kan jag inte beskriva hur trött jag är, jag har träningsvärk från joggingen i förrgår, brännbollen igår (sjukt jobbigt sprang som en gris) och sedan den 45 minuter HÄRLIGA promenaden i OS maraton takt från stan till sidsjön. Nämnde jag att vägen till sidsjön enbart består av uppförsbackar :)


JA så just nu känns det som om jag har blivit påkörd av en bil, plus att mina armar kliar för att jag har bränt dom XD hhahaha oj jag skrattar åt mig själv.


Ja som sagt... feel free to tycka synd om mig ;)


Kan ju oxå klämma in att jag är såååååå desperat sugen att shoppa sommarkläder, jag har ju inga roliga kläder att ta på mej längre :O :(


Måste shopppapppaappapaa.


ja later får vi säga här <3

Av Becca - 26 maj 2008 23:19

Måste jag bara säga att jag såg en film om Tina Turner på nian just, har just sett klart den, SÅ BRA, men fyfan vad hemsk, vilken hemsk man :S:S extremt söta barn dock :)


Iaf så ska jag sova nu, saknar min älskling (L) och jag hoppas jag inte kmr gå runt i underkläder imorrn när dom kommer och ska byta fönster här hemma, en gång vaknade jag dock av att en man stog på en stege i hallen och bytte brandvarnare, för mamma hade glömt meddela att dom skulle komma och göra det kl 8 en morgon XD let's hope that doesn't happen again XD


Godnatt allihopa (L)

Av Becca - 25 maj 2008 10:51

Haha igår var jag, mamma, pappa och min moster på Rod Stewart :D hihi Det var rätt kul :D


Vi satt fem rader från scenen och såg honom mycket bra :D OH vad jag ÄÄÄÄÄlskade hans kör, som bestod av tre svarta tjejer som var otroligt vackra och OTROLIGT bra på att sjunga :D Dom gjorde mig mycket glad.


Vi dansade och diggade alla fyra och sjöng med i låtar, "if you want my body and you think I'm sexiii"


Hahaha kul :D sedan sparkade han ut fotbollar som var signerade av honom, MEN jag fick ingen :( :'( Snyft :(


Men men trevlig kväll måste jag väl ändå säga :) :D


Och Idag är det morsdag :D hihi grattis mamma :D <3

Oh

Av Becca - 23 maj 2008 17:52

Hej svej :D jag har nyss sett nåta The Hills avsnitt med Mätild :D det var kul :) Vi gjorde även pannkakor , svenska sådana, och åt dom med chokladsås och jag med banan oxå :D gotttt :D


Snart inom en timma ca ska jag träffa min älskling :) vi ska gosa :D förhoppnings vis hela kvällen.


Hare bra folk <3



Hej

Av Becca - 22 maj 2008 22:34

Idag har älskling klippt sig :D eller han klippte sig inte idag, men jag såg han först idag :D han var snygggg :D


En riktig maräng :D


Med dom orden och den informationen så ska jag sova, tänkte bara meddela alla eftersom... det kan vara kul att veta :)


Godnatt <3


...

Av Becca - 22 maj 2008 17:46

This feeling, what is it supposed to tell me,

Why can't it just go away,

Tears have become my best friends,

My old me is long forgotten.



Av Becca - 21 maj 2008 21:38

Where're you from? Your sexy thing ;)


Vadå snyggt? näe men kläderna på topshop brukar vara fula och tråkiga, speciellt deras underkläder, DOM är fuuula :S Ja som sagt deras fuula trosor i söta små prickar och hjärtan, dom är fuuula :S:S


Rebecca är ironisk på hög nivå. just to make it clear ;)


Men så hittade jag även detta linne, under min granskning av topshops online shopping. Det var så sött :D det gjorde mig glad. Snygg färg, snygg modell, inte för mycket , inte för lite, och fan va snyggt till ett par jeansshorts till sommarn då man är brun :O AMAGAAAD I wanna have!


Ja som sagt, dreggel. Jobbigt att vara på shopping humör, man blir så desperat lixom :S :D ;)


<3

Av Becca - 21 maj 2008 19:37

No more of this :'( 


Här sitter jag och ska se på frusna män söker kärlek snart :D XD hahah. Ja men lite kul är det ju dårå.


det här med te är ju problemet va, jo jag har nämnt det XD men jag försöker trappa ner nu. Just nu sitter jag och dricker kokat vatten med sånn sodastream smak grejj (sånn smak man använder till typ ramlösa vatten fast på sodastreamer)


Jorå rätt fungerande dock känner jag tydlig skillnad från te. Men vad ska man göra? bara att dricka o knipa käft. Vill ju inte få cancer.


Aja nu ska jag göra nått vettigt. Puss hejssss <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards