Alla inlägg den 12 november 2008

Av Becca - 12 november 2008 22:38

Min älskling ( en bild bara för att lixom )


Åh jag är så trött nuuu, jag vill bara krypa ner i min varma säng och somna sött.


Måste dock meddela en sak jag glömde nämna i tidigare inlägg. Jag var nämligen guide för niorna idag! det var jättekul. Dom var söta som socker och mycket snälla mot oss, trots att det mesta gick fel under rundvandringen.


Dock ogillade jag att alla lektioner startade så sent, vad tänkte lärarna att vi skulle göra under tiden vi väntade? efter att vi hade visat dom cafét och datasalen så var det typ finito. Men vi hann med två lektioner iaf.


Söta små liv var dom, hoppas dom väljer spin!!!


Nu ska jag sova iaf, jag är mycket mycket mycket trött. Godnatt medmänniskor <3

Av Becca - 12 november 2008 22:07

Jag och min man har diskuterat vad vi vill göra i framtiden. Båda kom fram till att vi ville ut och upptäcka världen och båda ville flytta till London efter gymnasiet av olika skäl.


Så nu har vi helt enkelt bestämt oss för att om vi fortfarande är kära efter studenten så ska vi flytta till London tillsammans.


Nu har vi börjat kolla upp priser på lägenheter och vilket skicken en lägenhet i våran prisklass skulle kunna vara i dyra stora staden. Faktiskt är jag förvånad över att det finns lägenheter som vi skulle kunna ha råd med ( ifall vi har två inkomster ) som är i riktigt bra skick. Det viktigaste är lixom en fräsch lägenhet och inte ett sunk hål.


Dock kan denna fräscha lägenhet med ett sovrum, litet vardagsrum, kök och toalett kosta ca 14 000 i hyra per månad!

JA ni läste rätt, men vet ni vad, det är vad man få betala som minimum in London om du vill ha en okej lägenhet.

Men det fixar vi nog...


Men det finns alltså hopp för Rebecca och Joao, det vill säga om vi inte ändrat oss innan trean tagit slut.


Men vet ni vad? jag tror inte det. Min man är MIN man och jag ÄLSKAR honom!


Tjing Tjong <3

Av Becca - 12 november 2008 21:55

Ja! mycket snart ska jag få se bilder på min man, IFÖRD en angoliansk dräkt, hur kul och gulligt är inte det lixom?


Nu dricker jag iaf te, grönt, och hoppas att det ska bota eventuella finnar som kan uppstå efter en viss hetsätning av noblesse chokladen jag fick av sanna idag. Jag har alltså druckit två koppar snart, kommer inte kunna sova inatt, jag kommer vakna och behöva gå på toa.


Glöm inte det alla söta barn, drick inte te innan ni ska sova... jag brukar ofta göra det misstaget... om ni ville veta alltså ... ... ...



Av Becca - 12 november 2008 21:23

Hej och hå!

Jag blev mycket glatt överraskad när jag nyss öppnade min inkorg. Vad fanns där, jo ett mail från en teaterförening som snart ska ha ett litet mysigt möte. Jag är så på som jag kan bli!


För övrigt är jag trött och frusen, även mycket förvirrad för jag vet inte vilket kapitel jag ska plugga till på Kinesiskan... men jag är väl mest bara frusen och trött. Pälsk? Joao? Älskling? kom till mig och ge mig KRAMAR!


Men han var faktiskt här idag, min älskling, han var här och gick hem alldesles nyss. Jag fick en fin röd ros av honom, HUR sött var inte det!!!! Älsklings gosen, världens bästa älskling!


<3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards