Alla inlägg den 8 november 2008

Av Becca - 8 november 2008 17:50

Ja då har jag börjat på min svenska uppgift iaf. Det känns ganska så bra. Men jag vet att imorgon kommer det bli sjukt mycket plugg.


Ja vad har mer hänt sedan sist, JO min mamma tyckte helt plötsligt att jag skulle få ett par till skor! jasså? jag trodde hon skojjade men nej, hon var villig att betala ett par till skor åt mig. Då åkte vi till stan och det slutade med att jag köpte ett par kängor typ, riktigt snygga fatiskt.


Nu ska jag plugga lite mer och sedan ska jag väl göra något med mitt liv!


Haha, Tjing

Av Becca - 8 november 2008 14:17

Min fina mobil tycker tydligen om att spela spratt med mig. För helt plötsligt funkar den hur bra som helst... ? den kommer troligen dö snart igen, so no förhoppningar.

  

Igår kväll var jag på pipeline med Lisl, Mätild och Maria. Vi lyssnade på Tiger Lou. Jag håller med Mätilds statements om att det var lite tyngre än vad jag hade väntat mig, men dock mycket bra.


Efter pipeline så skulle jag träffa Joao och Mazlum, dom skulle då hämta mig vid hamnen. När väl dom kom skulle vi åka till donken för dom skulle äta, JA VAD KUL, tycker jag. Men dom bestämde sig för drive in, eller vad det kallas. Och om jag säger så här, aldrig mer en drive in med Mazlum och Joao.


Men jag måste säga att Mazlum var ganska bra på att köra bil, jag hade förväntat mig MYCKET värre. Så han får VG som slutbetyg.


Nu ska en ganska flummig Rebecca som ser på reprisen av EMA, försöka koncentrera sig på läxor... det kommer nog gå vägen. Eller så inte.


Tjing


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards