Alla inlägg den 17 november 2008

IH

Av Becca - 17 november 2008 22:03

Hej säger en trött Rebecca som har ont i ryggen och dricker grönt te för att utrota finnskogen som växer i hennes annars ack så fina ansikte.


Ja eller vad ska man säga, åtmindstonde är det fint ibland. Men ah finnar får man kanske leva med.


Idag har jag vandrat omkring på skolan som en ko, jag hade sjukt ont, träningsverk alltså, i benen. Detta efter att jag gymmade i helgen. Har man inte tränat på två månader får det kanske konsikvenser... men nej det insåg inte Rebecca.


Annars har vi delat ut muffins till spin08a, dom blev glada tror jag :D muffinsarna som blev över attackerade vi och gluffsade i oss. Det var GOTT!


På idrotten hade Natalie en hip hop lektion, det var sjukt kul, Rebecca älskar dans och saknar dansen i hennes liv :/ Dock har jag inte tid för den... det är så sjukt sorgligt, börjar överväga att gör atid för den.


Kul var det iaf trots att jag var iförd allt annat är dnaskläder, och att jag insåg att mitt hår behöver kilppas!


Jajaja enough about that, jag är trött och jag ska dricka upp mitt te för att sedan sova.


Godnatt :)



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards