Alla inlägg den 7 november 2008

Av Becca - 7 november 2008 18:08

ÅH gud, jag har hittat kanske en helt underbar låt. Jag visste inte vem artisten var eller vad sången hette när jag lyssnade på den på min mp3, men jag tog mig tiden att söka runt lite nu.


Jag som tyckte det var den ultimata film musiken, och jag hade inte precis fel.


Tydligen är den med i en film som heter Yo Soy La Juani. Jag tycker låten är så fin, och filmen verkar vara ganska intressant och hemsk om jag får den rätta uppfattningen, jag kanske får kolla upp det där.


Iaf lyssna och få en egen uppfattning: http://www.youtube.com/watch?v=Yxx0a4nVHhM&feature=related

Av Becca - 7 november 2008 17:19

Jaaaa medmänniskor, vad har jag att förmedla er?

JO, att min mobil nu är officiellt död, sönder, trasig, helt enkelt ur funktion.


JIPPIE! Rebecca är GLAD, Rebecca är ännu gladare för att hon inte hittar en enda gammal mobil med tillhörande laddare som skulle kunna få standa in för min nuvarande broken mobil.


Jag fyller nämligen år om exakt en månad, the problem?

JAG HAR INGEN MOBIL!


Och min kära mor som då är född på the late 50ies tycker självklart att det kan vara bra om jag lärde mig leva utan mobil...................


VA????????????????????????????


GAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH! gode gud hjälp mig.


En månad utan mobil och jag kommer hinna bli både våldtagen och misshandlad i mörka gränder på kvällarna, och inte nog med det, INGEN som helst kontakt med omvärlden om jag inte är hemma och har min hemtelefon ... JA! GUD VAD BRA!


ARG, FRUSTRERAD,IRRITERAD RebiZ signing out.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards