Alla inlägg under mars 2008

Av Becca - 30 mars 2008 22:23

Igår var jag och kollade på när joao spelade :D han är så söt :D Jag umgicks med Natha på plats och Hasse och claddes mamma.


Efter matchen bar det av till maria, där diskuterades det och sedan åkte vi till mig och åt middag med min mamma :) Sedan spenderades kvällen till mysigt prat :D riktigt trevligt att vara med maria, det var så länge sedan vi bara umgicks och myste :D


Idag så vaknade jag och saknade min älskling :( MEN det var tur att han och jag skulle gå på stan idag :D jag blev förvånad över det härliga och varma vårvädret ute dock :d mkt mys. Jag och älskling tittade på skor :d skjortor ( åt honom) skit snygga skjortor hittade vi :D:D snyggish. Sedan åt jag sallad på coffee house :P och joao fick snällt följa med och se på :P


Påvägen hem till mig så försökte joao tvångsmata mig med vitchoklad XD han är så söööööt (L) sedan myste vi hemma hos mig. J-a-g -ä-l-s-k-a-r -m-i-n -j-o-a-o :D


Ja det var nog dagen i övrigt, och just nu är jag på hotell jakt :D XD sanna jag mamma o pappa ska ju som sagt till GREECE i sommar :D skit kul !


Tack för mig och jag ska nog sova nu. Godnatt <3

hej

Av Becca - 28 mars 2008 20:11

Idag är jag sjukt trött. Sitter nu och funderar på om jag ska ta o se finalen i lets dance med min mamma XD :P


Btw:

Inatt sov min Joao hos mig :D det var mkt mysigt :D 

Han blev rätt glad ändå över min födelsedagspresent hoppas jag :) vi pratar alltså om dom vita kalsongerna jag köpte till honom :D inget annat ;) Dom var mkt snygga på min fina älskling (L) :D

nu saknar jag honom oxå :(...

aja jag får trösta mej med lets dance ;)


godnatt o ha en mysig kväll.


<3

Av Becca - 26 mars 2008 17:22

Jag läste Tess blogg aldelse nyss och såg detta test. Jag tänkte att jag bara måste göra det jag med XD here you go:






How Good are you at Certain Things?
Name Age Favorite Color Nickname Sex - 95%
                              Romance - 44%
                              Self - Control - 23%
                              Kissing - 91%
                              Cuddling - 88%
                              Kinkiness - 16%
                              


  This Quiz by KillianO - Taken 7504 Times.

New - Help with love and dating!
Av Becca - 26 mars 2008 16:40

Idag fyller min älskling år :D Grattis (L)(L)(L)

Jag har inte köpt nått än... men jag vet vad jag ska köpa ;) det vet sanna o matilda oxå XD


Iaf Grattis älskling (L)

Av Becca - 25 mars 2008 10:37

började jag dagen med att... jusste få mer ståltråd i munnen :D... :P aja ju mer ståltråd, ju fortare flyttar sig tänderna och ju fortare får jag ta av mig tanställningen :D


Sedan satt jag o lyssnade på Yann Tiersen som typ är min nya besatthet (L) sedan bar det av till citygross för att möta upp med min kära vän matilda.


På citygross shoppade vi hejvilt både fläskfilet och kalvfond :D sedan gick vi hem till mätild och lagade GOOOOOD middag :D. Köttgryta med kalfond och marinerat kött och till det sallad och pasta :D SJUKT gott :D:D


ja det var nog allt för idag, men lyssna på Yann tiersen för han är sjukt bra (L)


: http://www.youtube.com/watch?v=r05pD_ggTo4&feature=related


Av Becca - 24 mars 2008 18:06

Det var då jag förstog. Vi gick hem tillsammans mitt i natten. Såg på stjärnorna och pratade. Sedan såg jag ett stjärnfall. Och det var då jag visste att det skulle bli något bra av det här.



Av Becca - 24 mars 2008 16:24

Våran lilla Gordon ska nu heta Leo :D


Han är världens sötaste och jag ska vara världens bästa faster till sötnosen.


Min gooooooooooooooooooooos Leo (L)<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Av Becca - 22 mars 2008 10:24

Helt opassande nog så lägger jag in en bild på Sänni :D för jag saknar henne lite :) <3 


Jo det är så förstår ni att kl 6.30 imorse föddes min brors barn :):D:D:D:D:D Jag är överlycklig och kan inte vänta tills jag får se lillen :D JAG har blivit faster :D Det är ju sjukt. Men väldigt underbart :D


Imorgon ska jag och mamma och pappa troligen åka till sjukhuset och hälsa på vår lilla Gordon ( hans arbetsnamn ;) )


Ja om vi nu lämnar det ett tag. Jag har varit i Fränsta och umgåts med moster morbror kusiner och kusinbarn :D mysigt. Ätit SJUKT mycket godis :S nu får jag skärpa mig. Vill inte behöva vara med i "Du blir vad du äter" nästa sesång.


När jag väl kom hem så kom min älskling till mig. Vi såg på tv, typ nån film. :)

Jag mår så bra när jag är med dig älskling :D Och bara du kan få tiden och gå så fort.


Vi låg mest och pratade och myste i mörkret :) från halv nio till halv fyra på natten :) Min gos fick sedan gå hela vägen hem :( stackars sötnos.


Även om du är den som kan få mig att vara så lessen att det känns som om mitt hjärta ska gå sönder. Så är du den enda som kan få mig så lycklig att jag inte kunde bry mig om något annat. Så är det bara. Jag älskar dig Joao (L) <3






Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards