Alla inlägg under oktober 2007

Mys

Av Becca - 31 oktober 2007 00:05

Corbin Bleu


Äntligen har jag fixat en blogg som fungerar. Jag är heller inte så teknisk så kanske har dom förra bloggarna fungerat men jag inte fattat HUR dom fungerar. Inte vet jag.


Jag har haft ett rätt så myslov hittills. Mina syskon som bor i andra städer och länder kom hem och vi myste som familj :D jag älskar verkligen min familj. Sedan så har jag spenderat mycket tid till att se på filmer. Med lite olika folk. Såg på scream 3 med simon o maria igår, ja det var ju en skum film men jag tyckte den va läskig. HAHA kanske är en fegis av mig inte vett jag. Sedan idag så samlades Kerstin, Frida, Malin, Fika, Lisa, Maria,Camilla och jag hemma hoss Lisl och kollade på Corbin Bleu på film XD sedan också på nån äcklig film :S. Zodiac hette den, det var med min sötis dock, Mark Ruffalo :). Men den va fortfarande äcklig.


Jag, Kerstin och Fika konstaterade att det inte finns enough snygga blattekillar i sundsvall som är så där söta som Corbin va i filmen, asså inte söta utseendemässigt, för belive me there are some! men personlighetsmässigt om man säger så :)


Sen konstaterade vi att om vi fick barn med någon heting som är mörkhyad så kommer vi få extremt heta barn :D


Jag vill bara meddela att jag inte längre kan stava till ordet D.E.T utan skriver alltid dte... jfyinfo :P


Ja allt jag hade att meddela för stunden

/privet krasivej                                          
                                                  
                          


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards