Alla inlägg den 30 november 2008

Av Becca - 30 november 2008 22:00

Jag blev just så där kärlekssjuk som jag blir ibland, rätt så ofta faktiskt när jag tänker på Joao.


Anledningen den här gången är att jag såg bilder på Sara och hennes man när dom bakade. MEN HALLÅ! då börjar jag ju tänka på hur mysigt det är att baka med min älskling, eller att överhuvudtaget bara vara med min älskling.


BLÄ Joao Mabiala kom till Rebecca NU! annars blir hon sur, lessen och ensam... kanske även mycket frusen.


Nej men nu ska Reckan sansa sig och gå till sängs, hon är nämligen mycket trött efter tågresa och, ja mycket mat som förtärdes i Stockholm. Vi ska självklart inte nämna vad... marängtårta, chokladbitar, vitchoklad pannacotta x 2, hotellfrukost x 2, två middagar: en av dessa på Agaton... japp det blev pasta. Ja vi avrundar där... allt små skit jag suttit och tuggat på där emellan vill väl ingen veta. BRA!


Om jag drömmer om samma person inatt, som nämnd i förra inlägget, då kommer jag på spenatspagatdamp imorgon!


Ja det återstår att se, min säng vill ha sälskap nu!


Godnatt <3

Av Becca - 30 november 2008 21:32

Jag är hemma från stockholm, jag är trött, jag saknar Joao. Jag hade en konstig dröm inatt om en person som är ständigt återkommande, jag är förvirrad över detta, jag fattar inte varför denna person SNÄLLA kan promenera ur mina tanke gångar ( haha! tanke gångar, KUL, ja ni fattade ) Jag funderar på hur mycket strul (hångel) det blev mellan mina systrar och bröder på Tha Partejh som SPIN07A annornade i helgen, jag funderar även på om jag vill visa mig i bikini imorgon efter all pasta på Agaton...



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards