Alla inlägg den 9 november 2008

Av Becca - 9 november 2008 18:26

Ja då hade jag läst ut spanska boken då. Tjoho vad kul. Nu är jag trött och allmänt sugen på ett varmbad.


Dock måste jag meddela att min mobil är sjukt död, ibland får jag igång den en kort stund men den dör lika fort. Så alla som smsar eller ringer mig och känner tha big DIZZZ, så vet ni varför.


Annars kan dom viktigaste av personer ringa hem till mig om det är muy importante.


Nu saknar jag en mysig man ( joao ) som kan krama mig och göra mig glad...


Varmbad var det, jusste varmbad....



Av Becca - 9 november 2008 15:05

Just nu är jag trött och har allmänt ont i ryggen. Jag har nämligen suttit och läst en jävla spanska bok i ca fyra timmar. Jag är snart klar med den dock. Det är skönt.


Jag funderar skarpt på att kidnappa min man ifrån gymmet. Men han ska tydligen vara barnvakt också, so no tid för Rebecca idag :/

Nu ska jag gå och göra mig en kopp te.


Tjing

Av Becca - 9 november 2008 11:06

Frida Kahlo


Jag tycker bara hon är så sjukt intressant och vacker. Om filmen Frida verkligen speglar hennes personlighet och hennes liv så är det inte konstigt att hon blivit så känd. Mexiko och alla hennes kläder är inte heller dåliga. Gud vad fint!


Av Becca - 9 november 2008 10:52

Jag fick nyss ett litet hopp om att jag kanske kan använda min gamla mobil ett tag, dock ska jag kila ner till stan för att prata med någon på telenor om detta.


Lisl gav mig en laddare till låns igår dock happy RebiZ, jag kan ju iaf ringa 112 nu.


Ja som sagt igår så kom Lisl till mig vid 9 tiden, vi drack te, kollade på film: Frida Kahlo, och diskuterade allt och inget.


Vad gör RebiZ nu? jo hon funderar skarpt på att plugga så hon får det mesta understökat, sedan blir det stan och telenor...


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards