Alla inlägg den 20 november 2008

Av Becca - 20 november 2008 20:58

Hej jag har ont i ryggen efter tre timmars konstant process av att lusläsa chemistry boken. Det var kul... eller?


Nu sitter jag här, det känns som om jag just kommit hem från gymmet, samma härliga trötthet känner jag, och samma brist på vätska känner jag.


Om vi nu ändå ska prata om hur jag känner mig kanske jag ska nämna att min panna leker disco, dunka dunka dunka dunka, japp! och vet ni varför det leker dunka dunka dunka dunka? JO för att en viss klasskamrat idag kände för att smälla in en Dell-nomad i mitt huvud :)


Tack vad generöst av dig Filippa.


Men jag var inte sen att ge tillbaka, jag slog honom på armen, hihi. Ja vadå, slår han mig får jag slå honom. Så är det bara.


Dock är jag rädd att Filippa inte vågar gå närmare mig än tre meters avstånd efter dagens händelse, jag menar krigar princessan Xena och jag har väl ungefär samma styrka i våra knytnävar...




Av Becca - 20 november 2008 06:47

 Längtar efter Pälsk!


Jag har nyss ätit frukost. Jag vill egentligen slänga i mej oboy bara för att ladda inför den jobbiga dagen som jag har framför mig. Jag skulle kanske hellre säga att jag tröstäter inför min jobbiga dag.


Torsdagar är dom absolut jobbigaste dagarna i hela mitt liv. Jag hatar dom, jag spenderar hela min dag på skolan. Och dom tre sista lektionerna är min hjärna död och jag själv är väl inte vid så mycket liv heller.


Just nu funderar jag på att liva upp mitt humör... men med vad?


Musik? ja kanske det, men nu har jag ett dilemma, Reggae? Reggaeton? något djupt som Regina, Yann eller någon form av spansk gitarrmusik?


Jag kan inte bestämma mig :(


BLä jag skyller mitt pms humör på att det är Torsdag.



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards