Alla inlägg den 10 november 2008

Av Becca - 10 november 2008 20:25

Ganska afrikansk är jag väl? elleh?


Japp då var jag färdig med svenska talet! äntligen. Dock behövs mycket träning införs imorrn. Men just nu kan jag ju inte fokusera på det... what a shame! och nu tänker ni: undra varför Rebecca inte kan fokusera på svenska talet? JO för att jag har ju nämligen en deadline på genocide uppgiften på historian imorgon också, JÄJ, Jippie, Halelulja, Praise the Lord!


Jaa, så mina medmänniskor, då vet ni vad jag pysslar med denna kväll. När jag blivit klar med genocide ( om det ens händer ikv ) så ska jag träna kinesiska också! JA! jag vill!!!!!!


Hallå? jag måste bara fråga, varför heter inte jag Joao Mabiala och ska åka till Stockholm i helgen för att gå på Angolas Nationaldags fest med bland andra Angolas president och högt uppsatta människor? och varför får inte jag dansa afrikansk dans på den festen? och vara i förd en angoliansk nationaldräkt?


PTJA jag vet inte? kanske för att jag heter Rebecca och är halvt Norsk och halvt Svensk?


HUM... RebiZ signing out.

Av Becca - 10 november 2008 14:03

JA! jag sitter just nu på en hitoria lektion och grämer mig över att imorgon ska jag ha både läxförhör i kinesiska, ett tal på svenskan som ska vara 7 minuter och en klar genocide uppgift på hitorian. JIPPIE!


Ja nu ska jag återgå till arbetet, tjing tjong luft ballong.


Av Becca - 10 november 2008 07:26

Arg RebiZ, Bekymrad RebiZ.


Hela världen sjunger godmorgon godmorgon i köööör!


Japp lite sång så här på morgonkvisten. Vaknade för övrigt klockan halv sju för att sedan upptäcka att jag hade tandläkartid kl 9.00 idag. Promenaden till tandläkaren från mig är på ca 4 minuter, detta betyder att Rebecca kunde fått sova tills klockan 8... men ack, varför ska hon komma ihåg att hon har tandläkartid?


BLÄ arg RebiZ som numera bara vill krypa ner i den varma sängen igen och slippa bry sig om omvärlden.


Nej men tandläkartid var det ju, jusste ja.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards