Alla inlägg den 2 november 2008

Av Becca - 2 november 2008 22:53

Hurrni, Rebecca har kul :D jag har nämligen följt trenden och gjort en QuiZ om mig, vågar ni ta den? ;) klart ni gör :D


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811021614294112&a=1&&

Av Becca - 2 november 2008 21:59

Idag har Rebecca varit dum, så otroligt dum.


Jag tror att jag vet så mycket men det gör jag inte.


Joao du är ju mitt allt, mitt hjärta funkar inte utan dig. Jag blir lessen bara jag tänker på ett liv utan dig. Vi vet vad vi har, och om vi har samma sak om tio år då vet vi det då. Jag älskar dig så otroligt mycket, det finns ingen som kan ersätta dig, verkligen ingen. Det finns ingen som har allt det där som du har. Du är min finaste man, min bästa kompis och min älskling.


ÅÅÅÅH om man kunde visa allt jag känner för dig i en text, alla känslor, men det går inte, så långt räcker inte orden.


Jag kommer aldrig att glömma första gången våra ögon möttes. Aldrig, jag sitter och ler samtidigt som jag skriver det här.


Jag vet att det är många som inte förstår mig, men tur att Sara, my classmate förstår mig när jag sitter här och skriver en uppsatts om my love for my man :) haha men det är så, det bara är så.


Så vill ni inte läsa, läs inte, och om du är en av dom som nu inte vill läsa, lämna inte ett spår i form av text efter dig på min blogg :)


My love Joao, glöm inte att det finns INGEN som dig. <3<3<3<3<3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards