Alla inlägg den 3 november 2008

Av Becca - 3 november 2008 20:18

Jag sitter här och fundelurar på att göra en ny mer seriös QuiZ om mig själv...


Annars har jag nyss kommit hem från Sanna. Där bestämde jag, Amanda och Sanna oss för att inte åka till Brasilien på apu, istället ska vi försöka komma till Cuba. Detta blev jag dock glad över, att få åka till Cuba har varit min dröm länge!


Sanna kräver dock att jag ska gå hos en hypnosör ( eller vad fan det nu heter ) innan jag ska flyga med henne igen, annars hotar hon med att supa ner mig innan vi går in på planet, eller att mata mig med sömntabletter.


Jaha jag får väl söka upp en hypnosör...


Nu borde jag egentligen plugga... jag måste nog göra det snart. Men just nu så kan jag bara tänka på hur otroligt mätt jag är. Vi åt nämligen scones hos Sanna, sedan bakade vi även chokladbollar... (Y) bra Rebecca inte alls en Tjock RebiZ.


Sedan saknar jag Joao också, min fina älskling!


Aja jag får väl gå och göra läxor nu iaf...


Undra om det finns Bacardi breezer i Cuba?!




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards