Alla inlägg under juni 2008

Av Becca - 9 juni 2008 20:31

JAG HAR SKAFFAT EN NY BLOGG :D


www.jordgubbben.blogg.se


:D Ta en titt vet jag ;) :D

Av Becca - 5 juni 2008 08:49

Hejsan, hoppsan :)

Då har man iaf börjat sommarjobba :D tjing, jag var rätt nervös för att jag inte skulle komma ihåg allt jag skulle göra :P men allt gick bra faktiskt :D


Ganska kul var det också, inte alls så långtråkigt som jag trodde det skulle bli :D även fast jag jobbar 6 timmar, så kändes det som om jag bara jobbade kanske tre timmar :) det var rätt kul ju som sagt :) tur det :D


Sedan har jag hjälpsamma och snälla medarbetare :D tack för det måste man väl även säga.


Dock disslikar jag varu hissen till varuintaget som jag ska åka i varje dag, den är stålaktig och lika stor som mitt rum. Det går extremt sakta och gnekar och knakar. När man väl är nere i varuintaget och ska lämna alla lådor, då upptäcker man tystnaden där nere, och inseer att man är ensam. Det är nog det mest exemplariska fobi momentet just nu :p iaf för mig XD


Aja nu ska jag ju som sagt till skolan :) men jag ska jobba på fredag med :) kuligt.


hare bra <3

Av Becca - 2 juni 2008 22:16

Hahahhahahahhahhahahhahha....


Jag måste berätta att jag just suttit och pratat med min kära syster över msn. Hon bor i Gbg och har nämligen tagit examen idag från Chalmers. Vilket är mycket trevligt för henne och det firar vi :D


Hon firar också kan man ju säga. För kvinnan började diskutera LA resor med mig, och vise versa XD jag upptäckte snart att kvinnan inte var i nyktert tillstånd, då hon stavade fel på alla ord i en mening: "def bliir kui"

Haha hon erkände det dock själv att hon var: " berusad på vin" hahaha sötnosan :D jag älskar henne <3


Grattis till min Syster Ina som tagit examen, och Grattis till min bror Robban som fyller år idag :D


Grattis! <3

Av Becca - 2 juni 2008 20:13

Jag har inte skrivit på ett tag :( men ska dra en snabb genomgång på helgen.

Fredag: var hemma hos elin grillade med älskling, nebil, mazlum, elin , kerstin och nåra andra trevliga flickor.

Lördag: var med älskling :D på stan, gosade. På kvällen var jag med lisl, anna och elin, hemma hos lisl. Vi såg film och sedan åkte jag hem på elins moppe, den var ranglig XD hahha men jag klagar inte :)

Söndag: pluggade sönder och såg lilla dorrit i ett ca 45 grader varmt teatertält :D...


Japp så var det :) hih.


Nu ska jag oxå plugga  sönder :O jag har nämligen ekologi prov imorgon, BLÄ.


Och imorrn börjar jag även arbeta :) hihi sofistikierad jag lät XD men lite kul ska det nog bli :)


jappelijapp nu ska jag plugga


later <3




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards