Alla inlägg den 19 november 2008

Av Becca - 19 november 2008 21:53

Hata människor som inte ser ett förhållande som något viktigt och speciellt. Varför vara tillsammans om man ändå vill genuint hålla på med andra?


BLÄ för alla som är så!


Jag vet att jag hej villt med mina vänner Mätild, Sänni och Ämanda, på skolan, DAGLIGEN pratar om Jah Cure och skämtar om Carlingskillar MEN notera: detta är trotts allt bara skämt, även om vi can get abit carried away. Men jag har min man, jag älskar honom. Jag skulle aldrig ens fundera på tanken att slänga bort vad vi har för ett strul på en fest eller en engångsföreteelse i sovrummet.


NEJ! absolut inte, och jag skulle heller aldrig vilja att vi döpte om vårat förhållande till: ett öppet förhållande.


? OM man är kär, varför vill man då hålla på med andra? Den man nu är "kär" i, räcker inte den personen?


Känner man helt allvarligt att man behöver en tredje person i sitt förhållande, då är det något som är fel, då ska man inte kalla det man har med sin partner för äkta kärlek. Ni kanske vill att det är det, men vänner, det vet alla vettiga att det inte är.


Jag håller mig till min älskling, och jag vet att i grund och botten kan inte Jah Cure vara min dröm man, jag känner honom ej förstår ni. Men min fina man känner jag, jag älskar honom, jag är attraherad av honom, vi har något speciellt.


Och alla dom som inte känner sig nöjd med sin partner borde kanske tänka över sitt förhållande. Gör hellre slut än att vara otrogen. Det är min åsikt iaf.


Hatar OTROHET!





Av Becca - 19 november 2008 21:39

Ja jusst nu känner jag för att uttrycka mina känslor, och ska jag säga ett ord som beskriver dom så... blir det tår. Jag vill gråta som en gris. Jag har ont i ryggen, axlarna, min hjärna är trött och kan inte ta emot information, jag är trött och hetsäter mackor med ost på bara för att det är gott, och egentligen är allt detta bara på grund av att det var en jobbig dag idag, och det blir en JÄKLIGT jobbig dag imorgon.


Jag hoppar teatern imorgon pga att jag har miljarder saker att fixa när det gäller skolan. Min hjärna, som jag nämnde, har lagt av idag. Det betyder att hur mycket Rebecca än läser om polymer, så kommer hon inte att fatta ett skit.


Det samma gäller kinesiska läxan... ja LinLin kan det där med att vara uppväxt i Kina och deras skolgång. När hon ger läxa så är det inte ett fjuttigt papper då man ska rita ett självporträtt på... ? .... nej det är gärna sammanlagt tio-femton sidor att jobba med i workbook boken för kinesiska.........................................
......................


Jag fattar inte ett skit, för JA som jag har nämnt ett antal gånger så har min hjärna stängt av för idag.


THE BIG PROBLEM is att imorgon har jag veckans längsta dag, börjar 8.30, slutar 16.30 Detta betyder att när jag väl kommit hem och är redo och har tid för att plugga natural science, då har min hjärna redan dött :D JA VAD BRA!


Fan, piss, gris, gurka, blää, idioti, skolhelvete! Vem uppfann naturkunskapen? och KINESISKAN? får den ens existera?


signing out.

Av Becca - 19 november 2008 18:42

Här har vi ett pytte ytte litet inlägg om Vanessa Hudgens, allt för min vän Matilda.


VH sattsar då både på skådespeleriet och musiken, kul för henne. Men vart är hennes sångtalang? En mixad röst betyder inte att man har talang...

Fast det är ju klart som hon sjunger i sången OK : Aaaajm sooow shaaaaj...


Hon är ju blyg, hon är ju Disney, hon är ju oskyldig, eller?


Om man tittar på denna video får man ju nästan spasmer för en man som är med. Han är så JÄKLA sexig, vilken MANLIG man känner jag, jag vill bara slita av honom kläderna och... Ja vad ska man säga mer, han heter Zac Efron (L) (L) (L)


( Rebecca är oseriös )


Ja så är ni intresserade av hennes sångtalang då, take a look:

http://www.youtube.com/watch?v=F5VvvVxuKko

Av Becca - 19 november 2008 18:02

Bond and his bondbrudar, Olga till vänster.


Igår firade jag och Joao 10 månader tillsammans, helt sjukt lång tid tycker jag. Med tanke på att det känns som om det var igår vi träffades för första gången. Men icke sa nicke, det var 11 månader sedan, och för 10 så blev vi, ja, Vi.


Vi firade med bio. James Bond, sjukt bra film tyckte jag. Jag tycker den var mycket bra. Kanske inte en film som inspererar dig att göra något nyskapande och kreativt. Men vilken bondfilm gör det? Nej jag såg denna film enbart för underhållandet och spänningens skull. Och som slutbetyg för den 9 av 10.


Snygg bondbrud också, sjukt vacker tjej... Kan jag få ditt utseende Olga Kurylenko?


Nu ska RebiZ äta, zai jiao

Av Becca - 19 november 2008 17:38

Ja jag är piss less på skolan just nu! hej och hå, passande nog har vi natural science prov på fredag, imorrn ska jag även ha gjort klart några kinesiska uppgifter i boken och sedan ska vi läta ett kapitel i engelska boken. Ja allt hade väl varit frid och fröjd om det inte var för att jag har världens längsta dag imorgon. Slutar halv fem.... sedan hem för att äta middag i en timma och sedan till teatern. Hem kommer jag inte förrns kl halv tio eller tio. KUL.


Med andra ord ska jag försöka jobba och träna till provet ikväll. MEN det finns ju så mycket roligasre saker att göra, ex äta pepparkaksdeg, dricka te, se på film, gosa med Joao, leta en monolog, fundera på framtiden, kolla efter lägenheter i London... OSV


Men jag får väl nöja mig med att träna på fats, alcoholics, och nå mer... BLÄ.


Hejdå



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards