Alla inlägg under februari 2008

Av Becca - 22 februari 2008 10:37

Jag har som vanligt datakunskap då jag får tid till bloggskrivande :D


Igår efter skolan behövde Mätild hjälp med vissa val som skulle göras. jag frivillade mig att följa med Mätild hem och hjälpa den stackars förvirrade flickan :)


Vi står i busskön in till bussen för att betalaa. Då helt plötsligt flyger Filip(justte han den blonda lundinen som råkar gå i våran klass) framför mig coh ska bestämt in före mig i bussen. Han är så fräck att han knuffar mig ( :O ) bakåt bara för att "hanskainibussenföremig". Vad händer, jo jag ramlar bakåt och snubblar in i personen bakom mig, och för att förhindra att ramla över hela busskön råkar jag kliva, jusste, råkar, kliva på personen bakom migs fot. MMMMMMMM JUSSTE, sedan var det ju trevligt att personen stående bakom mig råkade vara en ca 60 årig P.M.S kärring!!!!! ( jag vet 60 år o pms går inte ihop men jag syftar på uppförandet!) Vad gör den 60 åriga kärringen/kvinnan?

 JO! hon skriker i mitt ansikter (mkt högt!) så alla stående i 2:ans busskö hör!

ordet hon skrek gick inte att definiera men det lät ungefär såhär:


AAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!



Okej det kanske gjorde ont på hennes fot som belastades av min halva kroppstyngd, MEN hennes gorm var inte ett : Ajdetdärgjordeontgorm, utan det var et: Ajjjjjävlaungdommarsomärdumihuvudetnuskajagvisaerh
urmktjaghatareroförskämdaidioter! gorm! :D


Moget 60 åriga kvinna, moget! :)


OJOJ jo efter den komiskt skrämmande bussturen så var vi framme hos Mätild, där valde vi och sedan bestämde vi oss för att baka :D


Mätild+Rebiz+Baka=Hittapåegetreceptsomslutarikatastrof :)


Ja vi brännde kakan :) Gjorde kakan seg :) Smälte blockchoklad på kakan :) Hädde på glasyern (blandannat bestående av smör)  på den redan varma kakan :) hällde sedan över ca en liter cocos :D


resultat: en chokladbrödbit i ett han av flytande blockchoklad blandat med chokladglasyr :D plus cocos on top :D


vi filmade även händelsen, ta en titt ;) (rebecca är trött och äcklad av övergödning av chokladsmakande glasyrer o cocos, plus försöker att inte skratta) det är mitt försvar till hur mitt uppträdande i filmen ser ut :):):):):):):):):)

 http://www.youtube.com/watch?v=02BGXCY3Ph4


Hare bäst gå på fest! = shire på mtvs gulliga humor


<3



Av Becca - 19 februari 2008 10:48

har fortfarande inte internet :(:(:( blir lessen. men men får användra datakunskapen till bloggskrivning. :P


lalala har så mkt att skriva men kommer inte hinna nått just nu.


mådde illa igår :(:( mår bättre nu :)


just nu behöver jag cocca :D och... joao som tydligen är upptagen... hela dagen :@


pussokram på mina trogna läsare jag LOVAR att jag ska fixa internet snart o om inte ni bryr er så ska jag görat för min egen skull :P:P :D hare bra <3

Av Becca - 12 februari 2008 10:16

jag har inte kunnat skriva på länge eftersom min dator har daaaaamp! men jag skriver när jag har möjlighet. som ex just nu när vi har datakunskap.


:D jag är glad. har druckit en varm kopp oboy nyss med matilda sanna och kate i kafeterian. Jag var mkt trött i morse men nu har jag piggnat till :D


Just nu längtar jag extremt mkt tills vi ska till borgvattnet! alla som ska med kan väl meddela nån gång??? så vi kan boka snart :D myyyyyys.


kan inte gå in allt för mkt på detaljer i livet nu eftersom våran datakunskaps lärare kommer få damp om han ser att jag prioriterar bloggen framför hans tabell uträkning.


jag blev ganska på bra humör nyss också eftersom jag kollade på cahrlie by LCR :D haha underbara lisl och milla :D (L) jag saknar oss tre! (L)(L)


nu ska jag fortsätta googla på lenny kravitz :D snyggisen, och halv lyssna på hur man räknar ut hur många fötter en ko har på staroffice calc... :P


hare underbart människor tills vi hörs igen <3



Av Becca - 5 februari 2008 10:09

Sitter på skolan nu och har datakunskap. min dator har nämligen dött hemma :S:S jag kan gå in på msn men inte på internet XDXD :( så detta betyder att jag inte kommer kunna skriva min underbara blogg på ett tag. jag hoppas det fixar sig snart. :) och att mina trogna läsare finns kvar när datorhelvetet har fixat sig :)


tack för mig och ha det bra fint folk <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards