Alla inlägg den 11 november 2008

Av Becca - 11 november 2008 18:55

 I like them, I DO  


Jaha ja då var man väl färdig med genocide uppgiften i alla fall. Vi babblade lite om den på historian där vi skulle ha en presentation av vårat arbete, fast i grupper. Det var helt okej faktiskt, och det faktum att jag gått i teater i fyra år har väl payat av sig när det kommer till improvisationen.


Så vad är nytt?


Njae jag spenderade en stund på stan med Mätild och Sänni efter skolan, mys-pys-gos-mos var det! Vi fikade brownie och diskuterade livet och även det faktum att Sänni ska flytta till samma adress som mig snart, den ni.


Det blev även snack om nyåret, och helt plötsligt sprang vi runt i jakt på den perfekta nyårs outfiten, bestående av klänning, thigts och SJUKT snygga pumps, Hurrni let me tell yah: det ska bli party och jag är på!


Nu ska jag hoppa i badet, mys pys, sedan blir det Betty and DH.


Zai Jiao!

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards