Alla inlägg den 23 november 2008

Av Becca - 23 november 2008 20:32

You can't take me down from the heaven I'm in, I'm very sorry to say.

You are one sad person that really don't deserve what i've got, and you'll never get it.


To Bad.

Av Becca - 23 november 2008 17:37

Nejdå, ville bara stjäla denna lista från alla andra som också gjort den, bla Simbah och Sara :)

Busig Rebecca!!!!


Lyssnar på just nu: Reggaeton... eller "en un mar eterno" sjukt fin låt, dock verkar det vara en hemsk film som den är soundtrack till.

Jobbigaste skolämnet: Ja alla långa lektioner är väl jobbiga. Typ endel samhälle, kinesiska, och definitivt geografin.

Favoritcafé: Varierar vilken stämning jag är på, men Barista, lilla Charm, stora Charm och 1891 Bakgården.

Favorittidning: Ja jag läser inte så ofta tidningar, men för Hollywood Spionens skulle kollar jag gärna i VRs lilla Louise Ohlsson spalt XD SJUKT underhållande!

Favoritplagg i garderoben just nu: OJ jag vet inte har ingen favorit, det varierar nog vilket humör jag är på.

Längd: Haha JOVARS 173 cm serrni, och Sara, det betyder att jag är längre än dig, Anna och Simbah! ;)

Byter gärna garderob med: Oj jag vet inte, det finns massor av människor som klär sig snyggt, kan verkligen inte komma på ett bra ex just nu dock.

Vanligaste färgen på mina kläder: Jag vet inte :S lite allt möjligt tror jag.

Favoritmodellen just nu: Varför är den här frågan med? jag fattar inte? OKEJ favorit skådis eller OKEJ favorit artist, men vad är detta: favoritmodell just nu?... Snälla.

Byxa eller kjol? Båda :)

Så många skor har jag: Jag vet inte :) ganska många faktiskt om man lägger ihop vinter skor, höst/vår skor med pumps och sommarskor.

Sminktips till allmänheten: inget tips alls, sminka er som ni vill.

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Faktiskt vet jag inte, men något snyggt, en MJ klänning som jag föll för förra året kanske ;)

Senast utlästa bok: HUM working on the HP and the deathly hollows, det går sakta men säkert framåt, senaste utlästa boken :S vet ej.

Mitt rum kan beskrivas som: Flummigt, massor med utlänska saker och pynt, ljusslingor här och var och gärna mysiga ljuslyktor.

Mig själv med tre ord: ambitiös när jag verkligen vill något, målmedveten och bestämd.

Jag tränar: Japp, gymmet, var där idag btw :)

Jag ville bli när jag var liten: Arkeolog faktiskt, tyckte det var skitspännande med gamla saker och så vidare, sedan har väl alltid sången och dansen funnits i mitt liv, men har aldrig riktigt varit något drömjobb, bara något jag gillar att göra.

Av Becca - 23 november 2008 16:22

Jag kom nyss hem från gymmet. JOHO det är sant, hihi.

Trevligt att Lisl drog med mej på lite workout iaf.


Nu känner jag mig lite nyttig. Dock så ska jagäta pizza till middag, det är ju en annan historia. Sedan har jag färska lussebullar och brownies hemma...


Ah men nu ska jag duscha.


Later

Av Becca - 23 november 2008 11:58

Joao min älskling, du vet att jag alltid finns här för dig. Du är mitt hjärta och betyder så otroligt mycket. Du vet att du slår alla, Johnny Depp, Jonathan Haagensen, spelar ingen roll. When it comes down to it, you are the only one.


Min älskling ingen kan förstöra det vi har, det har vi lärt oss nu. Kärleken övervinner allt (L)


<3

Av Becca - 23 november 2008 11:25

Jag vaknade nyss och sitter här och dricker te, ÅH vad nyttig Rebecca är tänker ni, MM skulle vara det om det inte var för dom där two browniesarna och lussebullen jag äter till tet..........


Jajaja, jag har cravings let me have them!


Igår var jag på fest med Sänni, Malin, Hanna och Giulia. Det var ganska kul, träffade lite folk och umgicks. Där emot blev det nada dricka för mig. Jag var så opepp på att dricka som man bara kan bli, men men man kan ju faktiskt ha kul ändå.


Träffade lite folk från Joaos klass där, bla en Jesper som... var pepp.


Iaf så slutade kvällen med att jag gick hem vid halv ett, jag var sjukt trött och ville bara sova.


Vad ska jag göra idag?


Ja jag ska börja med att gympa bort dom där browniesarna och lussebullen på gymmet.


Tjing



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards