Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Becca - 20 oktober 2008 21:22

For everybody's information, jag har ont i ryggen, har mensvärk och är trött.


Jag ska ta en ipren och sova.


Godnatt <3


Av Becca - 20 oktober 2008 20:46

Men please! vad är detta? är det bara jag som tycker att detta låter helt crazy?


Johorå, tydligen har Darin och Kat Deluna sammarbetat nyligen, på en låt. Darin, ja vi talar om våran Idol Darin. Han som sjöng " money for nothing, money for nothing"


YesBoxBen that's him, och JA vi talar om Kat Deluna, sångerskan från Domenikanska Republiken, Hon som samarbetar med Busta Rhymes och Don Omar, japp that's her.


Darin + Kat Deluna= inte längre bara ett sammarbetande par, utan tydligen även ett kärlekspar och nu vissa källor har rätt?


NEJ nu blev det för mycket för mig. Jag förstår inte när och hur det blev Kat + Darin eller DaKat, som nu deras gemensamma namn i Hollywood skulle kunna vara.


Men snälla? vad är detta? och låten vi talar om, är den ens bra?


Take a look, listen:


http://www.youtube.com/watch?v=KNj3Go9GttA&feature=related



Av Becca - 20 oktober 2008 19:39

Mina ögon gäspar just nu, dom är med andra ord trötta och sovsugna. Dock suktar min mage efter te och mitt hjärta efter Joao.


Tet är i köket och Rebeccas kropp är för trött för att vandra dit just nu, och min man befinner sig på GIf och dit orkar jag absolut inte gå. Så? vad ska lilla Rebecca göra för att förbättra sitt tillstånd? Kanske träna på ett prov någon?


Ja varför inte, vi har ju prov frossa denna veckan, gud vad GÖJ, kan man inte frossa i detta underbara fenomen varje dag? minut? sekund?


Jodå Rebecca var en nypa ironisk där. Dock inte om hennes längtan efter Joao, den består, och längtan för tet också för den delen. Min hjärna funderar på om det är något bra på tven ikväll? HUM, inget jag kan komma på...


Kanske blir det en sväng till köket och en titt i tidningen? varför inte köra på tet på samma gång då? låter bra, man kan ju hoppas att jag hittar en viss Mr i köket också, dock tvivlar jag starkt på det, men hoppas kan man ju alltid göra.


Positiv RebiZ vandrar till köket :D


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards