Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Becca - 5 oktober 2008 21:28

Godkväll mina vänner. det blir inget långt inlägg nu, jag måste se till min kropps behov som just nu är te, vila och kanske eventuellt tidig kuddkramning.


Jag har jobbat mitt ass off idag... med den där jävla idrotts uppgiften. BLÄ kan lärare sluta belasta oss för deras energiska behov av att lära ut. Kan man få ha EN helg ledig och bara ta igen sig på? är det verkligen för mycket begärt? jag bara undrar...


Jag har även ont i axlarna och ryggen, JOAO!!! vart är du, massage nu!

Mihi nejdå så trevligt skulle vi inte ha det. Min man sitter troligen och pluggar matte nu... hehe jo han sa att han skulle göra det, det var säkert ett kod ord för att se en film eller nått.


Nej som sagt det där med te tackar jag JA till :)


Sedan blir det sängen.


Tjao



Av Becca - 5 oktober 2008 14:37

Jag har varit otroligt uttråkad... när det gäller att skriva blogg. jag har helt enkelt inte orkat. Men va gör väl det.


Jag sitter just nu och har en idrotts... uppgift. Jag orkar inte, jag vill inte, men jag måste. Är det inte lika underbart varje gång. Jo våra underbara förebilder, lärare, tycker att vi ska ha lite pyssel att göra över helgen, så då slänger vi in lite skojjsiga uppgifter, bara för att lixom.


Rebecca ORKAR inte. Där emot är hon mycket intresserad av dom där nybakade kanelbullarna som mammsingen just bakat, dom ligger i köket. det luktar gott. Jag vill ha!


Jag ska ta!


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards