Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Becca - 1 oktober 2008 19:11

Ja rubriken tydliggör exakt hur mitt rum ser ut just nu :) som ett bombnedslag. Det ligger örhängen överallt, läxor och papper från skolan är utspritt över hela mitt skrivbord, handuken jag torkade håret med imorse ligger slängd på golvet, mina kinesiska böcker ockuperar min säng tillsammans med 358 kuddar från indiska och små papper man samlat på sig på skolan, troligen på Svens lektioner.


Jaha ja tänker ni, och vad mer?

Jo serrni, jag har nämligen spanska prov imorgon också, jovisst. Kul? Njae kanske inte med tanke på att jag inte tog mig tiden att träna lite tidigare :/ men jag hade ju så mycket annat att göra, ha ont i tänderna, skriva om president valet, råplugga inför kinesiska gigant provet, och skriva spökhistoria på engelskan, ja åsså nu detta. Ja vad ska man göra nudå? får IG?


BLÄ jag som älskar spanska, eller språk över huvudtaget för den delen. Jag måste ju visa att jag kan, för det kan jag bara jag lägger ner lite arbete, men dock har vi för mycket arbete just nu, enligt mig iaf. Men det börjar ju avta tack och lov. Jag har väl gjort klart det mesta nu.


Jag tog en paus i pluggandet förut, då hittade jag igen en novell jag skrev förra året. Jag blev så glad när jag läste den :D mihiii, den var söt och handlade om kärlek! kanske världens bästa ämne :D att jag fick mvg på den var väl välförkänt tycker jag ;) ( Rebecca SKRYYYYTER) men det får jag göra :) bara för att lixom.


BTW så har det regnat HELA dagen :O vad är detta? det får inte vara så, jag bestämmer det nu: Inget regn i Sundsvall imorgon.


Så då vet vädergudarna det :)


Tjing



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards