Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Becca - 7 oktober 2008 20:52

På något sett när jag är ute och letar musik så slutar det med att jag hamnar hos denna mannen. Jag vet inte varför. När jag på språkdagen förra året på spin hörde hans låt Aisha, och diggade med som en galning, fick jag förundrade blickar från gruppen jag var i. Men vadå? Aisha är ju as bra, speciellt när han gör den och inte outlandish.


Cheb Khaled, är en man som gör bra och mysig musik enligt mig. Hans palestina wailingar gör det inte heller sämre, om han nu är där ifrån? ingen aning faktiskt, men fint är det.


Hittade en ny låt med honom nu, DiDi fast den är ju inte ny, men ah jag upptäckte den för några dagar sedan. Så för mig är den ny.


Sedan finns det en cover på den med... HUM jag tycker faktiskt Chebs version är lite mer originell och mysig, lyssna själv:


Chebs version:

http://www.youtube.com/watch?v=KUH7-L5FWGo&feature=related


Milk and Honeys version:

http://www.youtube.com/watch?v=MqWYDlVCM8Q&feature=related

Av Becca - 7 oktober 2008 20:29

är förkyld så ska man inte göra pirruetter, tro mig. Jag försökte nyss i hallen, fråga mig inte varför jag gör piruetter. Jag bara kände för det lixom. Jag är förkyld, har feber, ont i kroppen, var påväg att hämta te, ville liva upp vardagen med en piruett, ramlade.


Pröva inte detta hemma, det resulterar i blåmärken :)....



Av Becca - 7 oktober 2008 19:47

Titte ä väl ja fötyld?


JO det var jag visste, jag är förkyld!


Jag tror det var sjätte gången på tre minuter jag var och snöt mig nyss, fint! Jag älskar att inte kunna andas med näsan och därför torka ut hela halsen. BLÄ kan det sluta vara så? Jag vill btw dricka te nu, jag vill dricka te jätte mycket, men jag lovade ju mig själv igår att inte mer än två koppar grönt te per dag. Dom två kopparna är redan förbrukade för dagen satt det får väl bli rött eller svart te istället antar jag.


BTW jag har EN chokladboll kvar i kylen för min pojkvän ville inte trycka i sig den, nehe människa du som tränar minst fem gånger i veckan, du kan väl förfan äta godis och fett. MEN nej inte då då ska man få sin flickvän att känna sig fet som en köttbulle och helt plötsligt bli nyttig också. Piss, haha nej jag antar att jag också får bli nyttig.


Jag ska ju bli det med början imorgon, som jag och min vän Matilda bestämde idag. Och nu jäklar ska ni se på nyttig... jorå godis ska jag skippa iaf.


Nu måste jag ha teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... satt TJING

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards