Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Becca - 19 oktober 2008 21:28

Ja här sitter jag, i förd mjukisar och en hoodtröja. Just nu känner jag klimakterie svallningarna komma. Jag blir varm och börjar svettas, beror detta på kläderna som så varmt omfamnar min kropp, eller har jag något sjukdom på G?


Jag kan inte svara på den frågan, eftersom det var jag som ställde den.


Jag är lite pömsig, JA det är jag. Dock känner jag att mitt rum saknar något fint, något mysigt, något underbart. Jag tror mitt rum saknar Joao.

Det kan vara något av dom mest ensamma kvällarna, dom där kvällarna dagen efter att älskling har sovit hos mig. Den kvällen då man inte kan gosa, och krama och pussa på ens man. För han, han befinner sig hemma hos familjen Mabiala.


Jag befinner mig inte hemma hos familjen Mabiala.


Dock har jag en känsla av att när jag går och lägger mig kommer mina kuddar dofta Mr Mabialas parfym och en ensam RebiZ kommer få en längtans tår i ögat.


"HejjagheterRebeccaochjagärlöjligtkär"


Men ja det kan jag vara! Mihi.


Nej gott folk, I'm singning in for today.


Godnatt <3



Av Becca - 19 oktober 2008 19:31

Har lixom helt bara glömt bort att berätta att jag och Joao nu mera har passerat nio månader, VI har varit tillsammans i nio månader, vårat förhållande är med andra ord en nyfödd bebis, det ni ;)


Mr Joao Mabiala Olaussen, Mr Joao Olaussen Mabiala?

Mrs Rebecca Olaussen Mabiala, Mrs Rebecca Mabiala Olaussen?


Ja jag funderar om jag och min man någonsinn i våran vilda fantasi och framtid skulle gifta oss, vad skulle vi heta?


Högt uppsatt gud - Äh sluta nu, ge dig Rebecca, nu ska du istället gå och dricka bubbel vatten, och absolut inte träna till geografi provet. DU behöver vila, DU behöver mörkchoklad och en tv aparat att stirra på!


Jag - Okej min härskare, allt för dig....


:D Tjing

Av Becca - 19 oktober 2008 17:07

Hej hopp! jag har inte skrivit nått här nu i helgen. Jag har gjort lite mysiga saker i stället. I fredags var jag, Sandra och Natha på blå huest och åt kina mat, det var GOTT! jag åt friterad kyckling med sötsursås, vadå gott??

Sedan vandrade vi hem till Sandra och såg på någon film på trean och smuttade lite gott. Vissa ville gå på fest men jag var alldeles för trött och seg för det, så det blev hem och sova för mig.


I går, lördags, så slöade jag mestadels, gjorde lite läxor, och sedan vid fyra tiden vandrade jag till staden för att möta Mr Mabiala. Vi gick runt ett tag och jag var i desperat jakt på kläder som passar in på min nya insperation, dock behåller jag den lite hemlig. Sedan efter att Rebecca sökt igenom Sundsvalls utbud utan att hitta vad hon letade efter, så gick vi på hemköp och köpte lite gott GODIS!


Sedan lagade vi middag, Tacos, det var jättegott. Det blev en mysig kväll med ljus, film, godis och mys.


Nu idag så har vi mestadels gosat, fram till klockan tre på dagen. Så slöa var vi. Vi låg kvar i sängen och såg på en underbart bra film, och åt samtidigt upp resterande godis från kvällen innan.


Filmen i fråga heter A Love Song For Bobby Long, den var otroligt bra! jag ville nominera den till en Oscar eller två, synd dock att jag inte har den makten... Men en helt underbart bra film som absolut rekomenderas. Sedan att Scarlett Johansson har huvudrollen gör det ju inte sämmre, hur bra är inte hon om man säger så?


Ja, nu är klockan snart kväll, snart iaf men inte riktigt än. Jag har nyss pluggat lite Geografi, vi har ju trots allt prov imorgon. Jag ser inte fram emot det och jag tror inte det kommer att gå bra heller. Synd, men men man har faktiskt andra skaer i livet att göra än att plugga på helgerna... detta är min ursäkt för mitt kommande IG.


Nu ska jag fortsätta slappa, dricka te och se på tv.


Tjing <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards