Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Becca - 12 oktober 2008 21:25

Gudars vad trött jag är. Jag behöver sömn! Synd bara att min man inte kan sova bervid mig i min lilla säng. Men jag överlever väl. Hoppas på att få se honom imorgon och kanske stjäla en puss eller två.


Jag ser btw på Pretty Woman nu på femman. Jag som tycker så mycket om både den filmen och Julia Roberts... Men men jag behöver sova. Börjar ju halv nio imorgon.


Jag ber till dig gud att det inte ska regna imorgon, jag hatar att springa till skolan i regnrusket.


Men nu vänner ska RebiZ sluta svammla på bloggen och gå och borsta tänderna ist.


Godnatt pals


Av Becca - 12 oktober 2008 20:28

Jag sitter just nu och ser på ensam mamma söker, haha ja jag tycker det är lite intressant.


Imorse vaknade jag... ja vid halvnio och kunde inte somna om. Jag gick in till köket för att äta frukost när min mamma slängde ur sig: du luktar fylla Rebecca!, Åh mamma tack. Fint att hon noterade det tycker jag.


Jag glömde min vatten metod igårkväll så det blev ju som det blev. Men istället för att deppa så traskade jag till Matilda. Där pratade vi minnen från klassfesten och så vidare. Sedan blev jag av med min "beställahemkörningavmat" oskuld, vi beställde nämligen kina mat. HUR gott som helst! Vi försökte även filma ett av våra många sketchklipp, vilket inte lyckades så bra utan slutade i skratt.


Nu ska jag se ensam mamma igen, reklamen är över ;)


Tjing

Av Becca - 12 oktober 2008 16:44

Klassparty


Jag har inte skrivit på nåra dagar. Dunno why, antar att jag bara inte haft tid eller ork.


Nu har jag dock något roligt att skriva om, VI, SPIN07A, hade klassfest igår!!! HUR kul är inte DET?


Jo det är as kul. Nästan alla var där, dock saknade vi Filip Beige, Simbah, Viktor ( han kom sent har jag för mig ) och Julia ( som inte hann fram... ).

Men vi som var där passade på att ha super duper kul. Rebecca är nu kär i sin klass, alla är underbara människor och vi måste absolut ha fler klassfester!


Väl i Erikas lilla lokal, som btw var as snygg och mysig, så sjöngs singstar! Det lektes lekar, som Matildas och min lek som var jätterolig. Man skulle ta en lapp, på den lappen stog det ett påstående som ex: vem i klassen kan äta flest mariekex på en minut? Sedan skulle man ge lappen till någon som passade in på beskrivningen. Detta var otroligt underhållande med tanke på att dom flesta av oss hade fått i sig ett och annat. Enligt dom lapparna jag fick ska jag: Vara miljonär om tio år, Få flest barn, Få barn först, Är bäst i klassen på att argumentera, Är roligast, Kommer sjunga en duett med Ricky Martin om fem år.


Japp det där är jag det. GUD vad trevligt det var igår klassen, tack och puss på er alla! <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards