Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Becca - 9 oktober 2008 22:09

Kom nyss hem från teatern där jag har varit i två och en halv timma ungefär. Vad har vi gjort där? nja samma, flummat med lisl och hanna, försökt lösa ett matte problem och haft två roliga 45 minuter långa improvisations övningar. Det lät som att jag var ironisk när jag sa att dom var roliga, men jag var seriös. Det var kul, och vi fick till och med fika, WOW lixom, bulle och saft vem säger nej till det?


Jag är lite lycklig i själen, jag har fått träffat lisl, hon gjorde mig glad, och även alla andra roliga människor på teatern. Jag längtar till imorrn för då äre fredag, det betyder helg, det betyder fri från skolan och det i sig betyder umgås med bra människor och klassfest. Låter mycket bra tycker jag.


Nu så borde jag dock sova, men innan jag gör det ska jag skriva lite på engelska redovisningen som vi har imorgon. Ja inte världens största uppgift kanske men jag tror det blir skojj.


BTW så träffade jag mitt hjärta idag en stund, vi gick tillsammans till navet efter skolan, men han gör mig så mysigt glad i själen, han är bara för söt. Jag älskar honom, mihi <3


Godnatt medmänniskor


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards