Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Becca - 6 oktober 2008 20:40

Ja det är precis vad detta har varit. En ljus dag. SOLEN tittade fram, helt underbart eller hur! jag var total deppig i söndags, allt var grått och blött ute och Rebecca var förkyld. Detta resulterade i en Rebecca som låg på soffan och såg repriser av allt som heter Ugly Betty, Desperate Housewives och Men In Trees. Sedan att det blev en och annan bulle som mamma hade bakat, det behöver vi väl inte nämna, mihi.


Nej idag har det känts bättre på något sätt. Ljusare och lyckligare. Jag hade ett prov idag på idrotten, waaaah, ja jag vet ju inte om man ska tro på det bästa eller hoppas på det sämsta. Jag har ärligt talat ingen som helst aning om hur resultatet blev. Men jag får väl reda på det såsmåning om.


Jag fick även tillbaka mitt spanska prov, som jag enbart hade haft tid att träna på i en dag, johorååå hör och häpna, jag fick VG. Helt otroligt, jag måste väl tacka gud för det, det var nog ingen annans förtjänst.


Kvällen har blivit fulländad. Älsklingen vid namn Joao var här nyss, vi gosade, kollade på tv och åt chokladbollar och bullar, hihi, ja jag är tjock jag vet det. Helt underbar männsika som gör mig gladast och lyckligast i världen. Puss på honom <3


Nej nu blire TEEEE som ska försöka trolla bort orenheten i hyn, good luck te.



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards