Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Becca - 2 oktober 2008 22:20

Ja nu ska jag snart sova, dock innan jag sover vill jag säga att jag hade ett bra samtal med en bra person ikväll. Du betyder så mycket för mig och du vet så väl vem du är :)


Nu till dagen, som innehöll ja REGN! och lektioner som var rätt tråkiga XD

Fick MVG på kinesiska provet :D mihii 95 rätt av 100, men min vän Filip slog jag klart inte eftersom han var tvungen att få 100 av 100.... HUM.


Jag och Filip Beige hade en mycket intressant diskussion om poly förhållanden idag på kinesiskan, detta ledde in på många olika små diskussions områden som kan ha stört våran omgivning, men what evvvvaaah!


Ah nu ska jag sova iaf :)


Godnatt med människor :)


Tjing

Av Becca - 2 oktober 2008 10:01

Jag min klasskamrat Simbah och min andra klasskamrat Anna sitter i datasalen. Simbah ska skriva någon uppsatts på datorn och jag kollar runt på hemsidor som Marc Jacobs och Top Shop. Följande konversation uppstår:


Rebecca: ååååh gud hurrni brukar ni handla på topshop?

Anna: ah jag tycker jätte mycket om topshop.

Rebecca: ah dom har as fina kläder där ju.

Simbah: vah?

Rebecca: ja, gillar du topshop?

Simbah: neej asså jag har typ ingen användning för dom, jag går mest runt i strumpor hemma.


( simbah tror vi snackar om tofflor XD )


Nu ska jag skynda mig här ifrån, en viss lektion har tydligen börjat :S


Tjing



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards