Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Becca - 8 oktober 2008 19:40

 Vadå te beroende?


:D ja vad ska man säga, min nära vän Matilda och jag har ju bestämt oss för att vara nyttiga... Hur går det? jorå rätt okej. I dag har jag bara ätit fyra rutor mörk choklad som är onyttigt. Annars hare varit helt jätte okej på nyttighets avdelningen faktiskt.


Jag känner mig: varförborjagisundsvallnärjagkundeboilondonför?

På detta humör är jag. Det är lite jobbigt.


Jag saknar just nu Lisl faktiskt. Lisls skratt, prat och bara hennes underbara humor som får mig på bra humör. Kan inte Lisl teleportera sig till mig nu. Snälla?


Annars sitter jag mest och dricker te... min andra kopp gröna te för dagen. alltså också min sista. Detta eftersom jag har lovar mig sjäv och Lisl att jag ska sluta dricka så mycket grönt te. Men vi vet väl alla att äre inte grönt så är väl nästa kopp rött...


BTW så ser jag så otroligt mycket fram emot klasspartajjet som ska ske i helgen :D men man ska väl egentligen inte se fram emot sånt, då brukar det ju bara bli tråkigt i slutenden i alla fall.


Men asså? HUR kan det bli tråkigt egentligen? vi har ju Julia, och Filip Beige och Simbah och alla alla alla andra roliga människor i våran klass. Ja den ni, för alla är faktiskt sjukt bra, våran klass är otroligt bra. Så det så.




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards