Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Becca - 16 oktober 2008 21:21

Sådär då var jag hemma från teatern. Idag fick vi manuset, det var mycket intressant.


Nu sitter jag och flummar för mig själv, har lite ont i huvudet och vill ha bubbelvatten.


Dock kan jag inte sluta fascineras av en person. Ni vet en sådan människa man inte riktigt kan bestämma sig för om man gillar eller inte. En person man nästan är lite rädd för. Jag är lite osäker på vad han/hon tycker och tänker och om vi är på samma nivå. Dock fascineras jag, för det är något speciellt med denna person. Jag har dock inte kommit på vad än...


Jag lämnar mina funderingar och går över till att jag ska dricka bubbelvatten och sedan sova tror jag, mihii.


Godnatt

Av Becca - 16 oktober 2008 17:41

Är mätt! otroligt mätt. Jag har tryck i mig en liten portion middag bestående av köttgryta och ris, jag orkade inget mer. Jag tror brödets fullkorn och fiber gjorde sitt.


Dock skulle jag vilja äta choklad, jag är sugen på den där 70 % chokladkakan som ligger i köket och får min mun att vattnas, men vet ni vad? Rebecca ORKAR inte äta choklad, hon är för mätt. Bra för hälsan kanske, men vadå, jag har rätt att frossa nu, jag har en ursäkt. Nämnd i förrförra inlägget.


Jag väntar nu mera bara på att MADE ska börja på MTV. Jag älskar det programmet, så otroligt intressant och underhållande. Sedan ska jag fly till teatern för några timmar. Vi ska få manus idag tror jag, det kan ju bli intressant. Dock tror jag att min mensvärk KAN påverka mitt engagemang... Pyttelite bara.


Jag ska ta en ipren tror jag, lite glad är jag dock att mensen finns, annars skulle jag ju inte veta om Noa är på väg eller inte.


NEJ, du får vänta Noa, jag är inte redo än.







Av Becca - 16 oktober 2008 16:35

Brödet var GOTT! och Rebecca är mätt...


Så ska man orka middag också, haha aja vi får se hur det går.





JA!

Av Becca - 16 oktober 2008 15:56

JA!JA!JA! vet ni varför jag är glad och skriver JA! ? jo för att jag nyss har fått receptet på Matildas otroligt goda bröd.


Jag gav mig på det på engång så klart och bakade när jag kom hem från skolan. Just nu i skrivande stund så gräddas brödet. Jag längtar till att få smakaaa! jag vet ju att det är gott så det vattnas just nu i min mun! YUMMY! I wanna have!


Ja hunger och crawings känner väl alla igen hoppas jag, alla av det kvinnliga könet iaf. Idag blev jag kallad för PMS kärring av Simbah, ja vad ska man säga jag kan ju inte förneka det, det är exakt vad jag är just nu, och därför förtjänar jag mig ett gott bröd! (sattsradning JA jag vet, men orka bry sig!)

Nu ska jag ta ut det och frossa med te!


Tjing :D

Av Becca - 16 oktober 2008 09:09

BLÄ kan det sluta regna ute? här sitter jag och är allmänt utvilad. Jag har sovmorgon idag nämligen för våra språklärare är på kurs. Jippie! skulle man kunna säga. Men var verkligen vädergudarna tvungna att låta det regna idag? Detta förstörde ju endel av min sovmorgons glädje.


Ja jag dricker te såhär på morgonkvisten, funderar på att sminka mig och kanske borsta tänderna, kan vara bra att göra det sista iaf. Sedan har jag insett att min garderob är i behov av förnyning. Jag har ju bara sommar kläder där, sommar kläder och sommar kläder i form av klänningar, shorts och tunikor, inte mycket att hålla värmen i, i vinter.


Nej jag får springa runt på staden och leta nått senare idag kanske.


Nu ska jag dock engagera mig i att... gör mig i ordning och sedan springa till skolan i förd ett paraply.


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards