Direktlänk till inlägg 23 november 2007

Minnen

Av Becca - 23 november 2007 21:42

Igår orkade jag inte skriva :( haha var bara i behov av sömn. Men idag är jag peppad :P:P


Idag har jag haft språkdag på skolan vilket innebar indelning i grupper och sammarbeten XD haha jorå det var helt okej, ganska kul, upptäckte där med en ny låt :O Aisha med Cheb Khaled, faktiskt MKT bra. Jag är kär i konstig musik!


Sedan va jag och simmade med sannis :D det var kul, eller kul o kul, jag har insett hur bra kondition man måste ha för att simma :P:P men det går framåt :) Sedan så bastade vi :D mysigt :D vi åt kanelbullar o mandariner i bastun :P:PXD. Senn kom papi o hämtade oss och det bar av hem till middag med familjen :D


På kvällen bakade vi :) mysigt, lussebullar och pepparkakor :) mysigt!!! vi lyssnade även på MKT bra musik som JAG valde :P:P bla regina spektor, Aisha låten, T.I och lasse w :D <3


Kolla in flum låten som är mkt bra <3

http://www.youtube.com/watch?v=3LFJY3tX9TE

..................................................
..............................................


Sedan kom låten " dom tomma stegen". Jag kan inte hjälpa det, varje gång jag hör den så tänker jag på dig s. Jag vet inte varför. Har inte en aning. jag menar, du och jag kände ju inte varandra, inte alls väl iaf. Vi visste ju vilka vi var, vi träffades få gånger tillsammans med min kompis som du kände bra. Trotts det så fick jag uppfattningen att du var en jättefin kille, du var bra. Det vet jag. Om det där inte hade hänt? så kanske det skulle varit annorlunda nu det vet jag inte.


Jag vet bara att oavsätt hur väl jag kände dig, så mins jag chocken när jag läste lisas sms en morgon, det var helgen efter avslutningen. Jag trodde inte att det var sant, jag trodde först hon skojjade med mig, men när jag sedan läste ST så fick jag reda på att det var sant.


Jag tänkte direkt på hur min kompis som du kände, skulle reagera, jag vågade inte ringa och berätta det för henne, så maria fick göra det.


Gud, TROTTS att jag inte kände dig nästan alls, så kommer jag fortfarande ihåg allt det här och det är så sorgligt. Jag vet att du var en bra människa, och tänk hur många som måste sakna dig om jag, som inte var nära dig alls, till och med saknar dig ibland.


Tänk att det är mindre än ett år sedan det här hände, mindre än ett år sedan.


varje gång jag hör dom tomma stegen så tänker jag på det här.


Jag hoppas bara att du har det bra där du är nu.


Rest In Peace Sebastian.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 6 april 2009 21:57

Nu har jag skaffat en annan blogg. En blogg som ersätter denna. För hur länge? ja det får vi se haha.   Känner jag mig själv rätt så återvänder jag snart till bloggagratis. Men nu ska ni kolla in min nya blogg där jag skriver om allt och alla, som v...

Hej

Av Becca - 6 april 2009 21:20

Just nu irriterar jag mig på att min mor inte vill sluta sura. Hon klampar in i mitt rum när jag pluggar och kräver att få datorn för att min syster hade sett något roligt på internet... URSÄKTA men jag är pisstrött, förkyld, har ont i kroppen OCH ha...

Av Becca - 5 april 2009 23:20

Kan jag sluta sitta uppe klockan 23.20 när jag ska upp tidigt imorgon!? vah? MM... jag sitter och lyssnar på The Kooks, dom är bra!   Måste tvinga mig själv i säng nu. ett andra och sista GODNATT! ...

Av Becca - 5 april 2009 22:23

GOTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Jag hatar personligen att läsa sammanfattningar av folks liv, ja ni vet när någon skriver ett inlägg om vad dom gjort i veckan. Men jag är även mycket väl ...

Av Becca - 3 april 2009 17:50

Livet är jobbigt, hårt, svårt och piss, men jag lever på ändå.       ...

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards