Alla inlägg den 7 november 2007

Av Becca - 7 november 2007 21:42

Okej, men bara några frågor först


Vem är du?


Vad vill du?


Du är inte som mig och jag är inte som du, jag hittar inte likheterna. det går inte. Orkar inte med det här, det finns ingen som jag här, men du är tyvärr den mest olike det kunde finnas.


Ja tydligen ska jag tänka såhär i ca tre år till. Varför föddes jag ens i sundsvall? jag förstår inte! jag passar verkligen inte här, visst livet är helt okej här, men vah! när man tänker på vad man skulle kunna ha hunnit gjort om jag bara bott nånannan stans i världen idag så är det ju patetiskt. Det är som att låsa in mig i en bur och aldrig släppa ut mig. ORKAR inte mer.

Ja jag borde va glad att jag åtminstonde mår bra, har ett bra liv, får utbildning, kompisar, familj och allt sånt. Men tyvärr tar man sånt fögivet när man är uppvuxen här, och därför kan jag inte hjälpa att det är så här jag känner. Tyvärr, men jag är omedvetet tacksam för allt jag har iaf :)


Idag hade vi iaf styrketräning... med Pascal :P haha det var ju inte så ickeansträngande med andra ord :P haha det roligaste var iaf sanna och ben maskinen :P haha sorry babe I think you'll have to be abit ... well stronger to manage that ;) neh skojjar bara du är så söt så sanna :D


Senn vart jag extremt sugen på blåbärspaj (A) så ja det blev blåbärspaj för allas intresse :P:P


Dagens Tack: till matilda som lyckas komma med dom absolut bästa kommentarerna vid fel tidpunkt :) du förgyller vardagen ;)

Tillängnar dagens bild till sanna och matilda <3






Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards