Alla inlägg den 20 november 2007

Av Becca - 20 november 2007 20:36

 Lägger in en bild på klubbor... vet inte varför :P


Jaha, ovanligt att det skulle hända mig, för det har ju aldrig hänt mig lixom, det här var ju första gången. Blir så jävla trött på allt, bara att bita ihop, life goes on. Så är det bara.


Skolan idag var bra :) helt okej, sådär så man överlever. Hatar förövrigt tisdagar, för innan lunchhar vi så långa lektioner :( :S. Efter skolan så gick jag på stan med matilda :) vi hittade lite jeans :D snygga sånna oxå, men köpte inga :P:P Sedan så köpte jag lite småsaker :)


Idag kom jag och sanna och matilda överräns om att vi ska lära känna nytt folk XD, dock via msn, vi ska inte vara ALLT för sociala irl. Men men dte är en början.  ( jag som brukar vara så osocial menar jag (A) ).


OMG jag blir så irreterad på mig själv, jag skriver DTE itället för DET. ni får ursäkta mig, jag ska skärpa mig, det lovar jag :P:P


Jag älskar numera även hur mörkt det har blivit ute :D det är ju så mysigt, man kan tända ljus och dricka te mm. Inte för att jag är dålig på det där med te XDXD.


Nu har jag även sett Andra Avenyn för dagen, så bra, jag skiter i vad alla andra tycker för Andra Avenyn är faktiskt bra om man ger det tid. Mohamed said har inte blivit ful heller :D söt kille <3


Imorrn blir det ryska igen, längtar faktiskt, den där Sima är allt en bra lärare ;) :D





Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards