Alla inlägg den 15 november 2007

Av Becca - 15 november 2007 21:43

 Jag när jag va typ fem


Ja, idag har jag känt mig lite... ja lite deppig typ. Jag vet inte varför, det bara är så. man typ tänker för mycket och senn så blir man bara inte glad.


Nu sitter man och lyssnar på allmänt tänkaförmycket musik. Som the verve med bittersweet. Typisk musik jag lyssnar på och tänker FÖR mycket. Oh gud nu kommer det här inlägget vara hur jävla djupt som helst om man känner mej rätt :P


Seriöst jag är 15, snart 16 :P, tänk va mycket man har gjort i livet redan lixom. Det är ju sjukt, när man börjar tänka på det. Tänk på alla ställen man har varit, alla människor man har känt, träffat. Alla närakompisar man haft, alla kompisar som man kände jätte bra förut som man inte vet nått om idag alls. Tänk alla ställen man har bott på, alla djur man haft, alla favoritfärger man har haft som har ändrats för vart tredje år typ. Tänk va mycket man har varit med om, olika situationer man kan kolla tillbaka på och inse att det är dom som hjälpt en att bli den man är idag.


Tänk allt man har velat, allt man har inte vågat göra som man ångrat sedan, tänk allt man har gjort fast man inte har vågat egentligen.


Tänk alla frågor man har tänkt, tänk alla dom man aldrig fick svar på för att man var för feg.


Gud vad man tänker för mycket, jag tänker verkligen för mycket. XD


Men nått jag har lärt mig hittils i livet är i alla fall att jag är den jag är, jag vet vad jag vill, vill man så kan man, misstag är ett måste om du ska lyckas någon gång, man lever bara en gång så gör det bästa av nuet, sluta tänk så mycket för svaret du söker kanske står precis framför dig en dag.





Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards