Alla inlägg den 18 november 2007

Av Becca - 18 november 2007 18:59

Som jag kanske skulle kunna säga, men då skulle jag vara helt ironisk.


Ja som sagt, det är lite trögt just nu.  Men livet går vidare hoppas jag. Och snart är det ju december :D min absoluta favvo månad på hela året :D Min födelsedag :D 7 december :P som jag hoppas att ingen som följer min blogg har missat :P


Sedan så ska jag till tandläkaren nästa vecka :S och dra FYRA tänder :S det kommer inte alls göra ont :( och jag kommer säkert se jätte snygg ut också ända tills i januari då min tandställning ska på, samma dag som Sanna söt ska få sin tandställning också :D haha ibland kan dom där tandläkarna tajma rätt bra.


Jag har för övrigtspenderat dagen ganska slött.  Var på stan med Tess :D trevligt att åter se henne, läge senn vi träffades sisst, känns som ÅR sedan :D Vi har fortfarande samma fula humor du och jag :) glad för det.


Senn var det nån liten unge som invigde våran tip på stan med att först springa in i mej, sedan skrika högt så alla hör: Varför rör du mig för?! Hon därborta rörde mej ! varför rör du mig för!? :@ wtf, jag blev as irreterad på den lilla pojken, han skerk ju som om jag va världens våldtäcktsman :S han kan ju inte springa in i mej sedan skrika att jag rörde honom, det var väl fan han som "rörde" mej om det var nån som rörde nån. Jävla stört barn :P så ska inte mitt barn bli :P


aja dom är som dom är dom små liven, men man kan ju inte hata dom för det.


Sedan hade jag mys stund med mami och åt middag :) ganska mys fast sedan mådde jag illa :S så jag var TVUNGEN att gå och köpa en Coca, det är min räddni9ng när jag mår illa. Förlåt sanna men se det som medicin. Jag vandrade till konsum med Natha och vi småpratade om livet.


Jag är glad jag har dig Natha, du är mys och betyder mycket <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards