Alla inlägg den 12 november 2007

Av Becca - 12 november 2007 18:27

Du och jag Nathalie <3 flummiga som vanligt ;)


Howdi people! idag har jag spenderat dagen som vanligt. Flummat med sanna och matilda, spanat på folk och övervägt om man ska köpa en delicatoboll eller inte.


Jag har typ ont i huvet av all jobbig information jag försökt mata i mig själv genom social sience boken. :S jag orkar inte meeeer. Jag vill lyssna på musik, göra nått kul, se en film, fika, mysa, prata med folk.


Igår lyckades jag ju baka en citrontårta oxå. Det var ju lyckat att jag gjorde den så god oxå att jag måste äta av den hela tiden :S hemska tanke. Aldrig baka goda saker man blir beroende av hurrni :P:P


Men imorrn ska jag iväg till ego iaf :D jag ska dit, jag SKA :P haha jag måste skärpa mej lite, lite träning måste man ha.


Dansen blir uppskjuten :( men det är lika bra. Jag är peppad inför våren då våran dans startar. Då har jag fått örehängena ;);)XD, fyllt 16 och avslutat mitt medlemskap på ego. Låter fin fint :D


Nu ska jag snart ut på en promenad med min sötmuffins aka Nathalie Charlotte Hansdotter Åhlund Strid<3 . vi ska... ja promenera och filosofera :D haha min sötmuffins, jag är så glad att jag har dig. Jag har känt dig i över 9 år och vi har alltid varit nära, med dig kan man vara sig själv :) du är en mycket viktig person i mitt liv. Älskar dig Natha <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards