Alla inlägg den 30 november 2007

Av Becca - 30 november 2007 10:04

Jaha mina vänner, jag har inte skrivit på några dagar. Det beror på kanske att 1 jag är överkänslig eller 2 jag har haft ovanligt ont!, nått av det är det och båda resulterar i att jag har haft ganska mkt smärta dom senaste dygnen. Jag vet jag vet, här sitter jag och tycker synd om mig själv, och dte gör jag faktiskt även om jag kanske borde skämmas :P det är ju det här jag vill, men det kan inte hjälpas att göra ont ändå.


Jag ser iaf fram emot tandställningen som ska påbörjas om exakt en månad :D WIIIIE! jag läängtar :D haha sjukt att längta kanske ni tänker, men FUCK va snygga tänderna kommer bli :D Åsså blir allt klart innan jag flyttar till London :D det kan inte vara mer perfekt :D


Jaha men jag har också varit hemma både igår och idag, kändes som om dte behövdes, har tagit igen all sömn som jag tappade under dom andra nätterna då jag sov kanske två timmar totalt :S Sedan har jag hälkat i mig soppa och igår lyckades jag äta en tekaka :D haha med ost :D gottvärre, jag kommer HATA soppa efter detta halvår kan jag lova er.


Nu ska jag packa och om en timma åker jag till stockholm :D ska bli mysigt :) vi ska träffa Andrea, Anders och Monika :)

aja ha det å bra ni <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards