Alla inlägg den 17 november 2007

Mys

Av Becca - 17 november 2007 15:04

T.I


Ja inatt så sov jag hos natha. På morgonen så såg vi nån film som hette Tillsammans, haha! mycket rolig och konstig film :). Sedan har jag spenderat mycket tid till plugg oxå :( Fick läsa ca 60 sidor i en bok som inte alls är bra

:( Tråkigt. Sedan skulle man skriva ca en A4 sida på datorn om vad man hade läst oxå, :( MKT tråkigt.


Mitt T.I obsession har även kommit tillbaka :P ca samma tid som förra året då min förra T.I period var i full gång. Han är ju jättebra <3<3


På kvällen så var det tänkt att vi skulle basta, men det blev inte så. Jag var med Camilla och Lisa i stället. Det var mysigt. Vi pratade och myste och drack te :D grönt så klart :P Sedan så såg vi på en film med Jennifer Aniston på femman och på nån dokumentär grejj som hette "Player eller Romeo" eller något sånt :P. Ganska kul att se.


Lägger in en bild på T.I

Av Becca - 17 november 2007 01:49

ja idag har jag varit mindre djup än igår i alla fall :P jag va ledig hela dagen så jag typ sov länge :D senn så gick jag på stan med sötis anna :D länge senn jag träffade henne så det var mys. Jag lyckades även baka världens mest misslyckade kanelbullar helt av mig själv :D duktigt rebecca :P och för sannas information så var det NYTTIGA bullar, med råsocker och inget pärlsocker :P:P jaja faktiskt ganska nyttiga :p men dom blev ändå inge goda.


Senn landade jag hoss natha och åt trevlig middag där med hennes sötis familj. Vi diskuterade framtiden :P dte är alltid lika kul att diskutera med nathas mamma :) hon är söt.


Efter många om och men så blev det även bio. Saw 4, sällan, sheat inte min typ av film tänkte jag med offrade mej att följa med in return att natha skulle betala. :P (A) så hemsk var faktisk inte filmen, imellanåt varen faktiskt komisk :P


Efter bion så ville jag till nån kyrka på chokladbuffe :D som steffi hade tipsat om, men nej då inte alls, eftersom ingen ville dit så blev det inte så :P Vi åkte till Yasin ist och... ja vi spelade typ nå spel som jag inte var bra på i alla fall :P:P


Nu är jag hemma hoss natha och har just haft mys med te och pratat, nu ska vi sova snart tror jag :P är lite trött faktiskt :P


------------------------------------------------------------------------------------------------


You are my secret sunshine, thanks for lightening up my darkest day.



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards