Alla inlägg den 6 november 2007

Av Becca - 6 november 2007 20:36

härregud! sveriges mest underbara skådespelare! jag dööör, haha, small obsession here:P


Neh men seriöst, den absolut underbaraste! jag önskar att han bodde i sundsvall, iaf med hans utseende!


humor verkar han ha oxå :)


Fråga:Du har snyggast rumpa i serien! :D Karin

Svar:haha tack, jag lånar tyvärr inte ut den Mohamed


Fråga:Har du sambo?/Astrid Astrid

Svar:Nej, men jag dansar limbo Mohamed


:D snyggast rumpa kommentaren är dock sant.


MWAAAH mohamed I'm inlove ^^ <3

Av Becca - 6 november 2007 16:08

jaha då var det skola igen då. suck! så less på allt. Jag längtar till jullovet :D och till 7 december, varför? jo för det är en viss person som fyller år den 7 december :D jag älskar att fylla år :D så mysigt men det måste ju ta och komma snö snart :O kan ju inte fylla år utan snö :O:O


Idag efter skolan så gick jag och matilda till nordéa och tog våran traditionella chocokaffe, mkt gott och mkt gratis :D rekomenderas starkt:) eftersom vi inte hade varit där på några veckor så lyckades vi snylta några chocokaffe utan att personalen märkte oss :) underbart. Sedan på vägen hem träffade jag tess och nathalie, det var trevligt. Vi diskuterade killar och jämförde skvaderns utbud med hedbergskas. Intressant där ! :) men men men :( matilda och jag har fått reda på att våran snygging är upptagen :O HAN har tjej! :( mkt sorgligt. Men det vore väl konstigt om han inte skulle ha det i och för sig för han har ju utsetts till våran snygging av vissa skäl ;)


Nu har min vän matilda och jag också ingått i en intfestapåtvåveckor pakt :) hahaha Xd det låter som om vi festar varje helg vilket vi verkligen inte gör, men vi har bestämt oss för att undvika om det kommer några fest förslag, bara för att vi är väldigt less helt enkelt. Trotts det var vi på en sväng i helgen, det var innan vår pakt makeades, den svängen var helt okej, fast ganska tråkig :P eller lite mys var det faktiskt ;)


Jaha ja också till en sensationell nyhet! matilda jag och natha startar dansgrupp :D DET ni :D ska bli jättekul :D jäääj och jag ska införskaffa mina snyggis örhängen snart som jag har blivit kär i! lägger upp bilder så ni kan bli lika kär :D


Som Dagens Tack: ägnar vi till nordéa för deras utommordentliga chocokaffe.


Och som ett tappert slut vill jag ägna mig och matilda några tankar i vår stora förlust :'(.





Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards