Alla inlägg den 14 november 2007

Av Becca - 14 november 2007 22:30

Så här kan det se ut efter en ryska lektione med sima :P


Howdi, i dag började dagen som alla andra onsdagar börjar för en SPIN1A:are med språkblock A, med en spanska lektion. Där fick vi lyssna på Karlas favorit artist Juanes och hans låt Y por ti. Förts var den lite mesig i mina öron, men den överaskade mig och nu har jag den på hjärnan. :D MKT bra låt :) mysig låt. 


Skolan slutade med en idrottslektion på SAK... :P vi fick typ gymma :P Det var ganska kul, men jag föredrar ego :P Längtar btw som en gris till våran dans börjar!


Sedan så bar det iväg till sima för en ryska lektion :D, MKT mysigt. Vi åt några goa saker som simas mamma hade bakat, massa onyttigt oxå :P Sedan drack vi te och kollade på ryska musikkanaler :D hahaha XD sedan så blev det ryskalektion på riktigt. Vi fick lära oss uttalet på alla bokstäver, hela alfabetet, hur man skriver bokstäverna, hur dom ser ut och hur dom låter. Vi lärde oss små ord och sedan också siffrorna 1-10.


:D det är verkligen kul med ryska, fan vad bra vi ska bli :D:D


Sedan igick vi också pakter, sanna och jag ska avstå från allt onyttigt och börja simma två gånger i veckan :D haha flumm, sellan sanna va på pepparkakorna typ tio minuter senare oxå XDXD Det kommer med andra ord inte gå så bra för oss :P men men, man måste ju försöka. :P


Nu ska jag dricka massa te, för att känna mej lite nyttig efter kvällens intag av alltmöjligt. Till det så lyssnar jag på Juanes, och så måste jag bara rekomendera folk att se på denna söting som natha rekomenderade mig ;) take a look <3


http://www.youtube.com/watch?v=L3pj6vkcn-E


Okej jag vet det börjar gå lite lågnt, men... jag ska skärpa mej. snart :P:P


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards