Alla inlägg den 10 november 2007

bio

Av Becca - 10 november 2007 22:59

ikväll vart det bio med natha o nåra till :) ganska bra film, men har man min dåliga humor så tycker man allt är kul ;)

Mys

Av Becca - 10 november 2007 14:01

 Teatern


I torsdags på teatern blev jag skadad för livet :P när Linnéa började berätta om spökena på kvartersteatern :S  Det... var mysigt. En mamma och hennes son och en död vaktmästare och en gammal tant spökar på kvartersteatern :S och det blev inte mysigare av att alla började berätta om att dom hade sett dom. Men man får skylla sig själv när man är nyfiken som jag är. :P


Kom just hem från stugan nu, varit där med päronen. Jag älskar min familj mycket! dom är jättesöta och mysiga allihop i min familj. Längtar tills jul :D och min födelsedag :D och sedan till april då min söta ängel ska komma :D Längtar efter min syster och min border :D och min andra broder med madde och bebis :D


Lite sorgligt var det idag i alla fall :/ men livet är så här, det måste vara så här för det har alltid varit så här. Jag älskar dig och har haft så många fina stunder med dig som jag inte glömer vad som än nu händer. Du är den finaste av din sort och jag blir glad att du snart i alla fall får träffa den du älskar allra mest. Ni hör ihop. Älskar er båda jätte mycket. Det vet ni hoppas jag <3


Ikväll händer något mys tror jag i alla fall, antingen bio med min sötmuffins eller så blir det något annat mys :) synd bara att jag kanske inte kommer hinna se simon trolla, han är bäst på sånt :D mycket mycket bra :)


Fortfarande förvirrad dock :/ hur ska man ta det här? jag förstår inte :( men orka sitta och fundera på det här nu. Nej! :P jag går och tar en macka med jordnötssmör ist (A) JO det är faktiskt gott!







Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards