Alla inlägg den 13 november 2007

Av Becca - 13 november 2007 21:29

Howdi, idag så va jag hos tandläkaren :S :P jag har lite tandläkarskräck faktiskt, men men vad gör man inte för att få fina tänder. jag ska få tandställning :P som många få andra så är jag faktiskt glad över det. Två år av mitt liv kan jag offra för att ha fina tänder resten av livet.


På skolan såg vi en intressant dokumentär om media, med trettonåriga tjejer som juckdansade och ville bli modeller mm. :P ja en bra lektion iaf eftersom vi slapp nån föreläsning.

Idag mina damer och herrar så såg jag även världens sämsta avsnitt av Andra Avenyn, det enda man fick se var Håkon och alla hans knull. :S Vart var Mohamed Said?????? :'(


Avsnittet sågs hos Natha, vi åt choklad (A) o drack te och myste. Egentligen var det meningen att jag skulle hjälpa natha och plugga... det gick ju som det gick, och sen kom Renzo också och joinade. Det var trevligt. Nathas lillbror är mycket söt :)


Att vi sedan började prata om spöken var ju... UNDERBART, detta ämne verkar följa mig och jag gillar det inte. Jag kommer iaf inte kunna sova inatt :S och jag skulle inte kunna sova om jag va natha heller, med hennes vackra tavla på väggen :S neh nu ska jag försöka tänka på nått annat och äta fil o musli :P:P


Bild ägnad till Elijah Kelly för att jag vill se Hairspray just nu :D


Vill ni också det?  tkr jag ni ska kolla in det här  :D


http://www.youtube.com/watch?v=D2WxGeg6UGs


<3<3<3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards