Alla inlägg den 25 november 2007

Av Becca - 25 november 2007 21:34

Tapeter Tapeter Tapeter...


har jag vare på stan med LISL och STEFFI :D hahaha det var mysigt, vi skulle kolla på julklappar XD men det gick inte så bra nej, XD köpte inte EN ENDA!. Däremot hittade jag en kofta, men jag kunde bara inte köpa den eftersom det är julklappar jag måste spendera pengarna på.


Sedan så promenerade vi till coffe house och åt nå himelskt goda panin :D så gott! Sedan stack steffi, fast lisl och jag var kvar ett tag till och åt choklad XDXD mörk dock 86 procentig. Vi tittade även genom Elle tidningar och kommenterade allt vi såg :) aren't we cute :D


Senn så gillade jag skarpt dom små flörtarna som kom från två killar i 35 års åldern XDXD haha så fult. När hans kompis sååå nådde och kunde ge honom tidningen så besvärade han sig med att säga följande till lisa:

Hurru skulle du vilja skicka tidningen?

lisa skickar tidningen.

han: tack hurru, du är en ängel ;) (blink blink)

hahahahahXDXD fuling där. sedan så glodde dom hyffsat mkt när jag hade problem att ta mig ner för barstolen ... och låt mig säga att deras blickar sa mer än tusen ord :S


Sedan vandrade jag och Lisl till Kaza :D skulle kolla på tapeter eftersom jag ska tapetsera om hemma :D Det blev hur många tapeter som helst :P:P vi kollade igenom HELA Kazas samling av tapetböcker XDXD haha vi är så finurliga du och jag lisl. Me gusta lisl MUCHO! :D <3<3<3



Av Becca - 25 november 2007 12:21

tänkte jag umgås med LISL :D snacka om en person som gör mig väldigt glad. Med dej kan man bara skratta, vi skrattar åt allt, jämt. Sedan om man nån gång skulle vara lessen så kan man alltid prata med dig (L) du är ett exemplariskt exempel på vad en braigaste kompis ska vara <3


Jag är så glad att jag har så pass många människor runt om mej som bryr sig, lyssnar och tycker om mig för den jag är. Nathalie (L) du och jag i nio år och många fler framöver<3 Maria, dom hade rätt när dom sa att vi skulle bli bästa vänner <3, Camilla, hur hittade vi varandra? jag vet inte men gud vad du betyder MKT<3,Anna :( saknar dig så mkt du är oftast upptagen med handboll eller familjen, men du betyder mkt mkt du med <3, åsså dom som bara är så pass underbara och gör mig allmänt lyckliga, Helena, Sandra, Måle, Sara, Matilda, Moa, Fika och en long lost friend som jag har hittat igen Sanna, Simon får vara med på ett hörn här också.

<3<3<3<3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards