Alla inlägg den 27 november 2007

Av Becca - 27 november 2007 21:07

JA det gjorde ont att dra ut två tänder, JA!

inte själva utdragningen av dom dock, för jag hade ju bedövning men sedan när jag kom hem o bedövningen släppte :O :S:S ahmagaaaaaaad, jag trodde jag skulle dö. Jag fick inte dricka eller äta något på fyra timmar efter heller, så jag kunde inte ta en alvedon el ipren :S FUCK vad ont det gjorde. Jah dåså är två ute men två till ska ut den 12 december :S längtar för att få det överstökat, men längtar inte efter smärtan :S


Då är man härdad att föda barn då med andra ord.


Jag orkade därför inte skriva blogg igår, hade så ont och behövde bara försöka sova. Idag är det LITE bättre, mkt lite men ändå bättre.  Hoppas det inte gör lika ont imorrn :( :)


Idag så var iaf skolan ganska kul, vi besökte ST med social sience :D värsta kul faktiskt, vi blev uppdelade i lag och fick tävla om att göra ett omslag för tidningen :D sanna jag o matilda va ett lag, big chocker there ;), och vi blev stolt 3:a :D


Sedan hade vi historie prov :D haha ... :( :P jag trodde verkligen inte att jag skulle få godkänt, jag satt helatiden och försökte komma ihåg allt jag hade läst, men det gick inte bra alla gånger, MEN jag fick godkänt ändå :D:D Rebecca var lycklig :D eftersom man enbart kunde få godkänt på det provet.


Efter skolan så vare hem, äta soppa till middag XD och sedan bar det av till matilda. Jag och sanna skulle dit för att äta chokladtårta och se på uglybetty och nån film. Jag försökte desperat äta snoddas med att bara tugga på ena sidan av munnen :S hahah XD senn så var jag tvungen att åka hem mycket tidigare dock :(


Imorrn hoppas jag tandvärken har gått över lite, åsså ser jag fram emot att vi ska se Madagaskar :D på spanskan :D hoppas Isabelle är tillbaka också så hon kan berätta om Jamaica :D

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards