Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Becca - 29 mars 2009 23:00

It's carzy, totally weird that I can hide it. It should be impossible, they way it affects me. Why is this so hard, why?


Because I have fallen and I don't know how to get up again.

Av Becca - 29 mars 2009 22:47

Tack min blogg fungerade igen. TUR!!! Jag har nyss haft föreställning, den gick bra. Jag tycker om min grupp, jag tycker vi är bra ibland och ibland mindre bra MEN vi är alltid lika roliga...


Tack för mig nu ska jag lyssna på musik och troligen bli filosofisk eller väldigt känslig.


Hejdå!

Av Becca - 29 mars 2009 19:24

Jaaa! jag var på dåligt humör förut idag. Känner mig på lite bättre humör just nu iaf. Efter mitt senaste inlägg så la jag mig som jag lovade mig själv, i sängen. Jasså tänker ni. Jo jag är bajsigt förkyld känner jag, ont i kroppen och ont i huvudet. MEN ikväll har vi föreställning satt det är bara att knarka ipren.


Jag såg i alla fall på filmen Royal Tenenbaums ( så hette den ja! ). Den var riktigt bra! sedan åt jag choklad, men 70 procentig sådan och drack te. Jag bredde ut mig i min nu 120 cm breda säng. Jag älskar den. HELT underbar.


Nu har jag fixat mig lite och i väntan på att Lisl ska komma och picka up mig så lyssnar jag på 15 step med Radiohead.


Måste säga att det har funnits dagar då jag har varit mer pepp på teater än såhär, men jag har ju en MYSI teatergrupp så lite mer pepp blir man nog när vi alla samlas. DOCK känns det ju någolunda fint att halva min och Lisas vänskapskrets ska komma och granska oss ikväll. Ja vad ska man säga, that is life.


Men vi får hoppas att det inte går sämre än igår. Håll tummisarna.


Nu bär det av, uppdatering på hur allt gick kommer later.


Break a LEG liksom!

Av Becca - 29 mars 2009 15:13

Hej, jag är trött. Jag var på teatern klockan 10 imorse, 10!!!!!!!!!!! för att jag skulle stå i fiket... Lisa och jag satte oss ensamma bakom disken. En timma senare kommer Tompe. KUL. Det visar sig nämligen att vi inte alls skulle sälja fika idag, det var en annan grupp som skulle göra det. OCH om vi hade sålt fika skulle vi inte varit där 10, utan 11.


KUL. kul. kul.kul.kul.kul.kul.kulkulkuuuuuul


BLÄ.


NU ska jag se på The Royal Tennembauns, eller vad filmen nu heter. Jag ska begrava mig i min nya stora säng, försöka att inte bli mer förkyld, knarka te och mörkchoklad, och totalt ofokusera på att vi har teater ikväll.


Hejdå.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards