Alla inlägg den 12 mars 2009

Men

Av Becca - 12 mars 2009 23:17

Okej detta må vara ett onödigt inlägg, men tror ni jag kunde motstå tet?

Nejdå inte alls.

Skärpning. Nu.

Av Becca - 12 mars 2009 22:20

No puedo evitarlo, pero me encanta tu sonrisa...Perdón, pero soló es la verdad.

Av Becca - 12 mars 2009 22:07

Jaha vänner, här sitter man, utmattad och färdig efter ännu en torsdag. Torsdagar är min värsta dag, jag hatar torsdagar. Det är stress, stress, stress, sedan är det tänka, tänka, tänka, och sist men inte minst så slutar jag kl halv fem. Är det ens mänskligt att göra så, sätta en tid som denna, får man gå i skolan från halv nio på morgonen till halv fem på eftermiddagen? det borde vara olagligt.


Sedan när klockan väl slagit halv fem så beger man sig hemmåt. Slänger i sig lite mat, lägger sig ner utmattad och dan på soffan, då är inte sömnen långt borta vill jag säga. Men hurrni då är det bara att rycka upp sig för klockan halv sju ska man befinna sig på teatern och repa i två och en halv timma...


Ja jag gillar teater, men just en dag som en torsdag då jag redan är död efter skoldagen, då behöver man inte två och en halvtimma till att fokusera, koncentrera och hålla humöret uppe. NEJ, nej och åter nej.


Nu när jag klarat av en dag som denna är jag evigt tacksam. Trött är jag också och nu ska det ju vara så jobbigt att man är besatt av grönt te, om jag tar en kvällskopp nu blir det min fjärde kopp idag... och mina vänner vet att mina koppar inte är små. Jag kommer snart få cancer av detta, fan jag måste sluta.


Måste sluta... nu... snart...


Godnatt

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards