Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Becca - 18 mars 2009 22:02

Jag såg nyss klart på en film. Den var jättebra faktiskt. Jag ville bara säga det, orkar inte gå så ingående på filmens handling men det var med Adam Brody. Jag trodde inte han gjorde den typen av filmer, seriösa filmer alltså. Men det gör han tydligen.


Jag är riktigt trött nu och fryser endel, det betyder att kudden kallar.

Så jag ska sova gott nu och hoppas på att jag klarar mig igenom morgondagen med allt vad den innebär.


Nighty

Av Becca - 18 mars 2009 10:47

Ja som sagt, god morgon!


Jag har nyss duschat och är glad över den blåa himmlen och solen som skiner ute. Något annat som bara gjorde min dag var det mail jag just fick av min border. Hahaha jag älskar hans fulla stöd i mitt liv, vad som än händer är han liksom på min sida. Nu ska han tydligen flytta till New York i sommar också, han tyckte jag skulle komma och hälsa på, det tyckte jag med. RebiZ in Manhattan liksom, lite crazy sådär.


Nej men, ja men, nej men, ja men... Jo jag har just insett att vi snart har premiär på våran teater, allstå väldigt snart, snarare om ca en vecka och några dagar bara. Herregud, nu blir jag lite nervous, men jag har ju inte huvudrollen precis så jag ska väl inte klaga på nerver och sådant.


Nej vänner, nu ska jag slå på lite bachata musik ala Toke de Queda och sedan dansa mig igenom morgonen, helt själv i mitt rum.


FIN_TJEJ_91!



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards